Ekstrem tissing.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
God morgen.
Her kommer den beste søvnen på morgenen så har nettopp stått opp.
Dette er 3 natta på rad hvor jeg tisser med maks en time og femten min imellom. Urinen har ikke utslag. Prøvde å ikke drikke igår kveld for å se om det hjalp men tisser pokkern meg masse hver gang jeg er oppe og. Så det må jo være vann i kroppen iallefall.
Hvordan er dere? Her presser hun så sykt mye nedover at jeg tror jo det er en av grunnene og. Men tre uker til med sånne netter? Vanskelig å stå opp av senga og så hver time?? Blæ.
Tisser dere masse nå? Haha. Morsomt spørsmål.

Legger til at på dagtid er det ikke sånn. Da har jeg lett for å holde meg og, tror at på natta er jeg så avslappa i systemet at å holde igjen går ikke. Å så blir jeg liggende å tenke "jeg må tisse jeg må tisse"

Her e eg oppe alt fra 1-3 ganger om natta å tisse..... Så ikkje like ofte som deg da....

Jeg er oftere på do på dagtid enn på natta, pga vekta av frøkna og nedpresset vil jeg tro.
På natta får jeg sove ok, kun de siste par ukene at jeg virkelig har våknet hver natt for å gå på do 1-2 ganger pr natt somregel.
Så oftere ja, men ikke mer :P hehe

Lucky pigs. Jeg var også "bare" 2-3 ganger for inntil tre netter siden. Savner det nå. Hehe

Vanligvis har jeg vært oppe og tisset 2-3 ganger, men i natt!! Fyttikatta, tror jeg var på do minst 10 ganger :confused: Håper ikke det blir trenden fra nå:p

Stakkars dere :( På lørdag som var, var første gangen jeg MÅTTE opp for å tisse. Da var klokken 5 om morgenen. De andre gangene har jeg kanksje våknet, tenkt at, oi jeg må visst på do, men sovnet før jeg kommer meg ut av sengen igjen. På lørdag hadde jeg ikke noe valg, da bare måtte jeg opp. Jeg tisser hele dagen ellers, men om nattan slipper jeg unna, enn så lenge, er så glad for det, for sist svangerskap var det ikke sånn..

Tisser mye gjevnt over hele dagen og er som regel oppe og tisser 2-3 ganger per natt :P

Er mye oppe på natten, ja. På en god natt er jeg oppe "bare" 3 ganger, men som regel så er det 5-6 ganger blitt nå.
Har mye nedpress nå da, og spesielt på kveld og nattestid så har nok mye med det å gjøre også.
Er forresten rikelig på toalettet i løpet av dagen også, men det er liksom ikke like plagsom da :P

Noen netter er jeg mer på do, men til vanlig ca 3 ganger per natt. Må opp om jeg drikker eller ikke, så da drikker jeg så slipper jeg i alle fall være tørst :P Er veldig tørst som gravid jeg, vært det alle tre gangene :) Sikkert sunt, om ikke annet :)

Helt frem til for få uker siden måtte jeg ikke opp på natta for å tisse.. Det holdt at jeg tisset når jeg la meg, og når jeg sto opp i 6/7-tiden.. Nå er jeg derimot oppe ca. hver annen time - og jeg fatter ikke hvor alt det tisset kommer fra? :P Er det vann i kroppen som gjør det?

Jeg går oftere på do på natta enn på dagtid, men lillemann har flyttet seg nedover i bekkenet de siste ukene, og har festet seg godt ned nå.. så jeg tror blæra kommer i klem når jeg ligger på ryggen/siden, og ikke er like mye i klem når jeg sitter og står :-)

Vanligvis har jeg vært oppe og tisset 2-3 ganger, men i natt!! Fyttikatta, tror jeg var på do minst 10 ganger :confused: Håper ikke det blir trenden fra nå:p

Stakkars deg, men glad jeg ikke er alene. :P
Er nesten redd for at det er trend, siden det er 3 natta på rad. Merker veldig mye nedpress om dagen, så kanskje det er tegn på noe. hehe, I hope, I hope. :)

Stakkars deg, men glad jeg ikke er alene. :p
Er nesten redd for at det er trend, siden det er 3 natta på rad. Merker veldig mye nedpress om dagen, så kanskje det er tegn på noe. hehe, I hope, I hope. :)

Nei, man får heller bare være zombie da:P Får håpe det er det;) Neppe her,da jeg kun er 34+5:)

Back
Topp