sas
Gift med forumet
Kan stoffskifte gjøre at man blir ekstrem tørst? Jeg har sjekket meg for diabetes og adh og alt så bra ut. men likevel er jeg så tørst at jeg sover såvidt det er. Det eneste som slukker tørsten LITT er cola, men kuttet ut det for noen uker
siden. Drikker heller ikke noe annen koffein holdige drikke.
Jeg våkner hver time eller annen hver time fordi jeg er så tørst pluss at jeg må tisse. I natt var jeg oppe 15 ganger. Denne tørsten styrer livet mitt. Sist jeg var hos legen med dette problemet og man kunne utelukke diabetes og hadde sjekket dette adh etter en blodprøve sa han at det ikke var noe han kunne gjøre for meg.
Noen har fortalt meg at det kanskje var noe med stoffskiftet mitt. Det må da være noe mer de kan undersøke. Jeg orker bare ikke å leve slik.
Jeg drikker minst 2 liter væske i døgnet.
Noen som vet hva jeg kan gjøre videre for å få hjelp?
Vil også legge til at jeg er sån uavhengi om jeg er gravid eller ei.
siden. Drikker heller ikke noe annen koffein holdige drikke.
Jeg våkner hver time eller annen hver time fordi jeg er så tørst pluss at jeg må tisse. I natt var jeg oppe 15 ganger. Denne tørsten styrer livet mitt. Sist jeg var hos legen med dette problemet og man kunne utelukke diabetes og hadde sjekket dette adh etter en blodprøve sa han at det ikke var noe han kunne gjøre for meg.
Noen har fortalt meg at det kanskje var noe med stoffskiftet mitt. Det må da være noe mer de kan undersøke. Jeg orker bare ikke å leve slik.
Jeg drikker minst 2 liter væske i døgnet.
Noen som vet hva jeg kan gjøre videre for å få hjelp?
Vil også legge til at jeg er sån uavhengi om jeg er gravid eller ei.