Ekstrem tørrhoste

Strikkoman

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
jeg sliter så utrolig mye med tørrhoste. Sitter oppe hele nettene og hoster til jeg spyr- dette har pågått i 2 uker nå- har nok en ny natt våken og søker desperat etter råd. Har vært hos legen som anbefalte 10ml corylan ved sovetid. Den dosen gjør at jeg sover i 2 timer før det er påanigjen. Jeg kan jo ikke ta mer:/ prøver med halstabletter og drikker litervis med vann.

Er det noen kjærringeåd der ute?

Ikke annet enn kald luft, og hotellpute å sove på :)

Dette er et litt rart tips, men funker hver gang kidsa hoster! Nå vet jeg ikke om det funker på tørrhoste, men det er verdt et forsøk!

Skrell en løk og Skjær den i to. Ligg den i en skål/fat på rommet når du legger deg:)

Barna går fra å hoste non stop til å sove fint hele natten uten hosting:)

jeg sliter så utrolig mye med tørrhoste. Sitter oppe hele nettene og hoster til jeg spyr- dette har pågått i 2 uker nå- har nok en ny natt våken og søker desperat etter råd. Har vært hos legen som anbefalte 10ml corylan ved sovetid. Den dosen gjør at jeg sover i 2 timer før det er påanigjen. Jeg kan jo ikke ta mer:/ prøver med halstabletter og drikker litervis med vann.

Er det noen kjærringeåd der ute?

Har du astma eller noe? For sånn blir jeg i et "anfall" og hjelper å ta astma medisin samt drikke litt vann

Altså jeg får tørrhoste når kroppen ikke får nok luft rett og slett. Kanskje du må ligge på en slik måte at det lettere kommer mer luft med i lungene dine

Jeg hadde en skikkelig tung forkjølelse når jeg fant ut jeg var gravid, og de tre siste ukene har jeg tørrhostet hele natten. Veldig frustrerende! For meg hjelper det litt å sove med hodet høyt (tre puter, litt overkill) men skal prøve det tipset med løken!

Har ikke astma nei, å har vært hos legen og fått cosylan men prøver å unngå det mest mulig- hotellputa blir i senga i natt- og har nypete på nattbordet som får drikkes når anfallene er på maks- ( blir stående og hoste i en time ca hver 3 time igjennom natten.) slitsomt for både meg og mann Men føler meg heldgvis bedre i dag. Tusentakk for tips- skeptisk til løklukta men får prøve det i morgen om det ikke hjelper med høy pute :)

Har ikke astma nei, å har vært hos legen og fått cosylan men prøver å unngå det mest mulig- hotellputa blir i senga i natt- og har nypete på nattbordet som får drikkes når anfallene er på maks- ( blir stående og hoste i en time ca hver 3 time igjennom natten.) slitsomt for både meg og mann Men føler meg heldgvis bedre i dag. Tusentakk for tips- skeptisk til løklukta men får prøve det i morgen om det ikke hjelper med høy pute :)

Løklukten går vekk og om alternativet er å hoste seg i hel så takler man det[emoji28] haha!

God bedring[emoji173]️

Back
Topp