Ekstrem svettelukt som gravid

Bruspulver

Forelsket i forumet
Er det flere en meg som stinker svette?
Har ikke vært plaget med det før, å lukte så mye.
Jeg dusjer, vasker meg, og lukter like ille når jeg kommer ut.
Pga allergi kan jeg bare bruke mildere deodoranter.

Tror ikke det er pga sterkere luktesans, for det er ingenting annet en svettelukt en min jeg kjenner.
Før kunne jeg fint bruke en genser to ganger(kanskje tre) før vask. Det er helt uaktuelt nå...

Hormoner :)
Hadde sånn i en periode jeg og. Men det gikk over. Ekstremt vond lukt

Jepp! Helt krise. Ble svett bare av å gå ned trappa nærmest. Verst i starten , så forsvant det, mer eller mindre :)

Hadde det sånn jeg og, men det er nok bare nesa di som merker det. Jeg var flere ganger om dagen borte hos mannen og hørte om det lukta, men han sa det ikke gjorde det. Og han hadde sagt fra! :p

Jeg svetter i grunn ikke så mye heller, men har en grusom svettelukt, må dusje hver morgen, lukter helt forferdelig, heldigvis er det ikke så ille gjennom dagen, men selvom jeg hadde dusjet om kvelden måtte jeg dusjet igjen på morgenen. Er ikke gravid lenger, men ammer, om det plaget meg veldig fikk jeg beskjed om å slutte å amme, da det kunne hjelpe, eller leve med det til jeg er ferdig å amme, og se om det går over, hvis ikke skulle jeg ta noen prøver, og eventuelt få noe for det. Jeg velger å leve med det, minsten er bare 6 mnd. håper det går over av seg selv etter hvert :)

Prøv "Nuud" deodorant, eller en variant fra apoteket som er laget for å være mild med effektiv. De kan hjelpe deg der.

Back
Topp