Ekstrem svangerskapskvalme

SnartMammaIgjen

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hei! Er det noen fler her som "lider av" ekstrem svangerskapskvalme? Jeg er nå gravid med nr 2, og spyr som en gal. Var sånn forrige gang og, helt til jeg fødet... Noen som har råd til hva jeg kan si til de tullingene som forteller meg at det bare er å spise en kjeks før jeg står opp om mårran, så går det greit? Grrr...

Ååååå det hater jeg! Sånn var jeg sist. Men spydde ikke så lenge. Men veldig mye i en lang periode. Da husker jeg at jeg irriterte meg over de som sier det bare er å spise så blir man kvitt kvalmen.

Åh, takk, godt å høre det ikke bare er meg som irriterer meg! Kjære vene-de skulle bare visst hvordan det faktisk er... Spydde som sagt hele svangerskapet sist, og legene sa jeg kunne belage meg på mye sykemld denne gang og. Bedre å være hjemme å slappe av masse-ved stress blir spyingen værre jo:-/

Er sykemeldt pga kvalme. Har vært hjemme i to uker nå. Orker ikke gjøre noe fornuftig og spiser lite. Juleforberedelser er det lite av, jula får bare komme når den kommer..:)
Jeg kaster ikke opp, men det hadde jeg garantert gjort om jeg hadde stresset.. så å ta ting med knusende ro, er den aller beste medisinen for min del :) Så midt råd er å slappe av :)

Samme her-men jul blir det uansett :)

Ja, definitivt! Må bare fylle dagene med det man klarer. Noen dager er det bare film på senga, andre dager klarer man en liten kafé eller handletur

Back
Topp