Er det noen som har eller har tidligere hatt ekstrem svangerskapskvalme, hyperemesis gravidarum? Føler meg helt alene og vet ikke hva jeg burde gjøre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som har eller har tidligere hatt ekstrem svangerskapskvalme, hyperemesis gravidarum? Føler meg helt alene og vet ikke hva jeg burde gjøre..
Legen ville ikke gi meg noe medisin og jeg hadde ikke gått ned nok til å bli lagt inn.. Fikk sykemelding for torsdag og fredag med mulighet for videre sykemelding. Verst er det på kvelden når jeg ikke har noe krefter igjen og det står på som verst.
Det som skremmer meg mest er at jo mer med ro jeg tar det, jo verre blir jeg...
Du har vært hos legen eller? Vet at det er noen tabletter son har funket på noen men som man blir sykt trøtt av!
Virka ikke på meg, men hørt det har gjort det på andresikkert dei samme som eg gjekk på, der var trøtte ei bi-virkning. men dei hjalp!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app