Ekstrem smerte i korsrygg

En tråd i 'Oktober 2021' startet av Oktobergutt081021, 1 Sep 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. SeptemberGutt260921 Flørter med forumet

I natt når jeg skulle snu meg i senga, fikk jeg en rykning i kroppen som sørget for at jeg fikk DEN smerten gjennom hele korsryggen. Det var så smertefult at jeg hylgrein og ikke klarte å strekke meg ut eller trykke på punktet eller noen ting. Stakkars samboer trodde jo nesten fødselen var igang, han skjønte jo ingenting:nailbiting:
    Jeg klarte nesten ikke bevege meg uten at smerten bare ble verre, men samboer klarte til slutt å få dytta meg ut av senga og få meg opp på beina og trykket og masserte i området det gjorde vondt. Smerten forsvant etter ca 5 minutter, og har ikke hatt problemer siden. Det føltes nesten som om det var en heftig krampe i korsryggen eller at en nerve gikk i heftig spenn...

Er det noen andre av dere som har vært borti lignende? Er dette normalt?

Har merket bra med liv fra lille i magen i ettertid, så er ikke bekymret for noe der per nå hvertfall:smiley-ashamed004

2. Bkno1348710 Andre møte med forumet

Det høres ut som en skikkelig muskelkrampe, det kan være grusomt vondt. Godt det ga seg etter så kort tid!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. MilaS Gift med forumet Oktoberbarna 2021♡ Aprillykke 2017

Det høres ut som et hekseskudd. Har hatt noen ganger før og det gjør så sykt vondt når det står på :Heartred Godt det gikk relativt fort over

• Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden