Ekstrem smerte i korsrygg

BabyNr2-2024

Forelsket i forumet
I natt når jeg skulle snu meg i senga, fikk jeg en rykning i kroppen som sørget for at jeg fikk DEN smerten gjennom hele korsryggen. Det var så smertefult at jeg hylgrein og ikke klarte å strekke meg ut eller trykke på punktet eller noen ting. Stakkars samboer trodde jo nesten fødselen var igang, han skjønte jo ingenting:nailbiting:
Jeg klarte nesten ikke bevege meg uten at smerten bare ble verre, men samboer klarte til slutt å få dytta meg ut av senga og få meg opp på beina og trykket og masserte i området det gjorde vondt. Smerten forsvant etter ca 5 minutter, og har ikke hatt problemer siden. Det føltes nesten som om det var en heftig krampe i korsryggen eller at en nerve gikk i heftig spenn...

Er det noen andre av dere som har vært borti lignende? Er dette normalt?

Har merket bra med liv fra lille i magen i ettertid, så er ikke bekymret for noe der per nå hvertfall:smiley-ashamed004
 
Det høres ut som en skikkelig muskelkrampe, det kan være grusomt vondt. Godt det ga seg etter så kort tid!
 
Det høres ut som et hekseskudd. Har hatt noen ganger før og det gjør så sykt vondt når det står på :Heartred Godt det gikk relativt fort over
 
Back
Topp