Ekstrem sliten og veeeeldig sulten...

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Hvordan skal dette gå???
Fortsetter det slik så detter jeg om innen 2 uker, og hvis jeg ikke detter om så blir jeg hvertfall et svæææært matberg uten like!!:P Gjør jo ikke annet enn å spise jo...:O

Huff... Kan noen skjære ut magesekken min og gi meg energi???

På forhånd takk:)

Christine88 skrev:
Gravid?

Altså det hadde vært gøy, men føler jeg har så store forhåpninger at det ikke kommer til å skje med det første. Men sist jeg var gravid så var jeg sånn, men er redd for at det er det psykiske som slår inn. Kan ikke teste før neste uke uansett:(

Velkommen til klubben. Jeg har ingen energi, er kjempe sulten, men om jeg spiser noe mer en pitte litt salat så kaster jeg opp. Ond sirkel. emoticon

Vestlandstaus skrev:
Velkommen til klubben. Jeg har ingen energi, er kjempe sulten, men om jeg spiser noe mer en pitte litt salat så kaster jeg opp. Ond sirkel. emoticon

Ja da har du det hakke verre stakkar... jeg kaster ikke opp da. Men er du gravid?

Christine88 skrev:
Da blir det spennende med test da:) Gravid var i allefall det første som slo meg, hvis ikke det kan være noe vitaminmangel el.l?

Det kan det jo være, kjøpte meg sånne bjørner i dag så kanskje det hjelper:) Tingen er at vi koste vel litt hver dag både før og etter el, så håååper jo selvsagt på det beste, men har vanskelig for å tro det...

MammaKarri82 skrev:

Christine88 skrev:
Da blir det spennende med test da:) Gravid var i allefall det første som slo meg, hvis ikke det kan være noe vitaminmangel el.l?

Det kan det jo være, kjøpte meg sånne bjørner i dag så kanskje det hjelper:) Tingen er at vi koste vel litt hver dag både før og etter el, så håååper jo selvsagt på det beste, men har vanskelig for å tro det...

Krysser fiingerene for dere, jeg! Og håper det ikke er vitaminmangel;)

Christine88 skrev:

MammaKarri82 skrev:

Christine88 skrev:

Krysser fiingerene for dere, jeg! Og håper det ikke er vitaminmangel;)

Takk for det!!:))

MammaKarri82 skrev:

Vestlandstaus skrev:

Ja da har du det hakke verre stakkar... jeg kaster ikke opp da. Men er du gravid?

Nope. Ikke gravid. Bare kronisk syk. At jeg ikke er tynn som en sylfide skjønner ikke jeg. Håper du får det svaret du vil på gr.testen da!

Back
Topp