Ekstrem søvnmangel

Førstespire ck94

Første møte med forumet
Flere som sliter med ekstremt lite søvn på natta? Jeg er i graviduke 7, og har den siste 1 1/2 uka nesten ikke sovet noe. Er skikkelig varm, høyere temperatur enn vanlig og skikkelige hetetokter. Men er så slitsomt å ikke så sove ordentlig, mye våkentid og urolig søvn tar på. Kjenner jeg snart går på felgen Tips og råd mottas med STOR takk!
 
Jeg sover mye, men føler ikke det hjelper på trøttheten :hilarious: men jeg drømmer helt vanvittig mye, skikkelig sært, ekkelt og livaktig, så tror både det og produksjonen av ny verdensborger bidrar sine deler til den ekstreme trøttheten. Om du snakker med legen din har han kanskje noen tips til deg, det er jo ikke bra å ikke få den hvilen man trenger
 
Jeg sliter også med søvnmangel, men hos meg er det først og fremst fordi ett-åringen ikke sover om natta. Jeg har for øvrig innsett at i første trimester så nytter det ikke uansett hvor mye jeg sover om natta; jeg blir uansett trøtt midt på dagen. Det som fungerer best for meg er å legge meg nedpå litt rett etter jobb.
 
Jeg sover mye, fortsatt trøtt. I dag sitter jeg og fryser også. Iskald er jeg :confused3
 
Jeg får sove mye nå.. men er fortsatt så trøtt at ej tror e skal stupe! Lyst å legge meg etter jobb hverdag.. men etter uke 12 regner jeg med å få søvnmangel igjen.. sov 1 time om natten fram til han var ute (forje svangerskap).. Og det var etter uke 12. Så vi får se!
 
Jeg sover en del, men er alltid trøtt. I dag fryser jeg mye
 
jeg sover også veldig dårlig. Er sliten på dagtid, men ikke trøtt. Bruker hvertfall 1 time på å få sove, vanligvis sovner jeg relativt kjapt :-( forrige gang kunne jeg sove døgnet rundt, så jeg forstår ikke dette helt..
 
Back
Topp