Hei! Jeg gikk igjennom en EXU i våres, og har i tiden etter slitt med en helt sinnsyk PMS hver syklus. Går helt i kjelleren, mister all livsglede og alt virker bekmørkt. Var ikke sånn før graviditeten! Noen som har opplevd lignende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Kjenner meg så igjen da jeg har fått ekstreme PMS symptomer etter MA. Hadde ingen symptomer før mensen før spontanaborten. Det er vanskelig å leve normalt, må gå på kvalmetabletter og vitex. Har du klart å bli gravid på nytt, eller har du blitt kvitt symptomene på noe vis?Hei! Jeg gikk igjennom en EXU i våres, og har i tiden etter slitt med en helt sinnsyk PMS hver syklus. Går helt i kjelleren, mister all livsglede og alt virker bekmørkt. Var ikke sånn før graviditeten! Noen som har opplevd lignende?
Uff, lei for at du sliter med det samme Det er virkelig ikke noe gøy!Hei! Kjenner meg så igjen da jeg har fått ekstreme PMS symptomer etter MA. Hadde ingen symptomer før mensen før spontanaborten. Det er vanskelig å leve normalt, må gå på kvalmetabletter og vitex. Har du klart å bli gravid på nytt, eller har du blitt kvitt symptomene på noe vis?
Så trist å høre at du er i samme båt som meg..Ønsker deg masse lykke til videre! Har fått anbefalt fluoksetin av legen så nå skal jeg prøve å se om det kan hjelpe på plagene.heartUff, lei for at du sliter med det samme Det er virkelig ikke noe gøy!
Ikke gravid på nytt dessverre, og sliter fortsatt med det. Men vi prøver iherdig!
Jeg har fått fontex, er vel litt det samme tror jeg? Håper veldig vi merker bedring begge toSå trist å høre at du er i samme båt som meg..Ønsker deg masse lykke til videre! Har fått anbefalt fluoksetin av legen så nå skal jeg prøve å se om det kan hjelpe på plagene.
Ja, det er samme type tabletter. Krysser fingrene for at de fungererEr redd for at jeg blir avhengig av å ta tabletter resten av livet, fordi PMS-en går vell ikke bare over av seg selv? Klarer ikke fungere uten, verken jobb og andre ting.Jeg har fått fontex, er vel litt det samme tror jeg? Håper veldig vi merker bedring begge to