ekstrem plager enda?

Lille_i_M@gen

Glad i forumet
her sliter jeg med ekstrem svangeskapsplager.
alt i fra kvalme til svimmelhet.
trøtt og slapp
hodepine til nesten migrene
vondt i nedre delen av magen
sugen på salt og spyr når d blir for mye.
tett i nesen
fryser lett
ja absolutt alt!
hva med dere?

her er det bare litt svimmel og små kvalm på
gang enda..
håper det holder seg slik[:D][:D]

men så kjedelig å være så dårlig da..
god bedring til deg[:D]

Her har jeg vært kvalm den siste uka, og noen dager med oppkast. Pluss forbanna tett i nesa...
Men ekstreme plager har jeg på langt nær ikke, og denne gangen håper jeg virkelig at jeg slipper unna det også![;)]

nei, her har ting endelig roet seg litt. Er fortsatt ikke helt 100%, men det kommer seg stadig. Må ikke spise så ofte lenger, må ikke spise møkkamat, svimmelheten har jeg under kontroll, kvalmen er så og si borte, fortsatt en del hodepine da, jeg er ikke så trøtt lenger og energien har beynt å komme tilbake!

Håper det blir bedre tider for deg også, i allefall fra uke 12 som er det vanlige. Hold ut!Stor klem

så heldig dere er som slipper alt d jeg har nå[:)]
her prøver jeg å ta d rolig og slapper mest mulig av, men d er ikke så enkelt når jeg har ei datter på 7 mnd som har lært å gå og roter og styrer borti alt som er i veien.
da jeg var gravid med henne så var d ingen plager, kanskje den har tatt igjen med denne svangeskapet...?[&o][&o]

Huff da:-(
her er kvalmen kommet og er det stort sett hele dagen, Men er igrunn svimmelheten som er verst. Men kan ikke kalle det ekstrem plager Nei.

Ikke ekstremplager nei. Mer plagsomme plager.. [:)] Kommer meg gjennom dagen uten altfor store problemer [:)]

Men jeg ble mer sjokkert av at datteren din på 7 mnd GÅR? Det må være det tidligste jeg noensinne har hørt om. Min sønn krøp ikke engang på den tida [8D]

Ingen store plager bare VELDIG HORMONELL!!! ahh! Kan virkerlig begynne å lure på meg selv at det går an å:

1. Tenke flotte fine tanker om alt det hyggelige vi skal gjøre til

PANG! Nå er mamma skikkelig sinna.... Hehehe må nesten le av meg selv ,men stakkars omgivelser!

ORIGINAL: semine

Ikke ekstremplager nei. Mer plagsomme plager.. Kommer meg gjennom dagen uten altfor store problemer [:)]

Men jeg ble mer sjokkert av at datteren din på 7 mnd GÅR? Det må være det tidligste jeg noensinne har hørt om. Min sønn krøp ikke engang på den tida [8D]

ja hun har d travelt vettu[8D] skal jo bli store søster, så her må d handler fort[:)] hun er ei veldig sterk jente, ikke for å skryt da, men d er sant. arver d nok i fra pappa`n sin[;)]
også begynte hun å kryp da hun var 5 mnd. og sa mamma da hun var 6 mnd og nå sier hun pappa også[:D][:D] hærlig unge <3

Nei ikkje nåke særlig plager her..
E trøtt og tisser hele tiden, er litt tett i nesa og vondt i ryggen.. Men det er stortsett det..
Om kvalmen melder seg så er den som regel like fort vekke igjen

Back
Topp