Ekstrem mens på jerntilskudd?

*Labambie

Forumet er livet
Etter jeg begynte ta jerntilskudd for 7 mnd siden har jeg menstruasjon fra helvete... Den er vondere, varer lengre og det kommer mye mer. Har det sammenheng? Eller er det "bare" fordi jeg har gått ned 44 kg i vekt? Hmmm... Uansett, akkurat det der liker jeg ikke.

Labambie skrev:
Etter jeg begynte ta jerntilskudd for 7 mnd siden har jeg menstruasjon fra helvete... Den er vondere, varer lengre og det kommer mye mer. Har det sammenheng? Eller er det "bare" fordi jeg har gått ned 44 kg i vekt? Hmmm... Uansett, akkurat det der liker jeg ikke.

Aner ikke..
men wow... krever bilde!!!! alså, ikke av menstrasjonen :P men nye kroppen din

Jeg vet faktisk ikke.. Men jeg føler også at mens er forsterket etter 40 kg ned.

Lillezilje skrev:

Labambie skrev:

Aner ikke..
men wow... krever bilde!!!! alså, ikke av menstrasjonen :P men nye kroppen din

Den vil jeg se!! :P

Men jeg vet iallefall at over- og undervekt kan gjøre at man mister mensen, noe med hormonene. Kan jo hende den blir svakere også?

Jeg merker faktisk at mensen blir mer "normal" jeg med jerntilskudd.  Ikke like sterke smerter og en "normal" mengde.

Så heller mer mot at det henger sammen med at du har gått ned så masse i vekt.

(kan også sies at jeg har gått ned ca halvparten av det du har gått ned....)

Men for at jeg skal fungere optimalt, så må jeg gå på jern, hvis ikke blir kroppen koko.

Back
Topp