Ekstrem luktesans

CdC

Betatt av forumet
Marsboerne 2023
Er det flere enn meg som sliter med at all varmmat lukter ekstremt vondt? Dette er barn nummer tre og jeg kan ikke huske at det var like ille med de andre. Det er så ille at jeg sitter med dopapir i nesa. I stad måtte det til og med teip over der igjen. Jeg blir så utslitt av og aldri kunne spise middag og blir kvalm av enhver lukt. Det er så ekstremt at jeg vet nesten ikke om jeg holder ut lengre. Jeg er ca 8+1. Er det noen som har hatt det like ille og når eventuelt ga det seg?
 
Hatt det så ille ja, men nå har jeg korona og har mista luktesansen:D hadde aldri trodd jeg skulle være så fornøyd med å få korona:wacky:
 
Jeg var sånn i noen uker så samboer måtte lukke seg inne på et eget rom for å spise middag, men det har gitt seg nå siste uka :hilarious: 12 uker nå
 
Jeg også savner korona nå med tanke på luktesansen Jeg har aldri opplevd at ting lukter så fælt som dette. Det eneste jeg omtrent klarer å få i meg er usunn mat. Jeg har vært sånn siden uke 5 og det ser ikke ut som det er i nærheten av å gi seg enda Jeg har håpet om at det gir seg ved 12 uker, men det virker alt for lenge til nå. Prøver å google etter tips, men det er lite når det gjelder luktesansen.
 
Har det på samme måte. Klarer ikke lukt av stekt mat. Vanskelig å tilberede mat også. Prøver å finne på mat som kan lages i kjele eller ovn. Har gått ned 4 kg pga dette.
 
Haha samme her. Jeg går ut med søpla daglig, rekker nesten ikke å kaste noe som helst før jeg føler behov for å ut med søppla:S
 
Jeg takler ikke lukten av Pepsi Max, klarer ikke at samboer puster på meg mens han drikker det
 
Ille at vi skal slite så mye gjennom graviditeten Jeg får ikke i meg noe varmmat. Ikke en gang pasta eller supper. Det er så synd for jeg føler det legger en stor demper på gleden. Dette er som sagt mitt tredje barn og jeg var ikke i nærheten av og ha det så ille i de to andre.
 
Back
Topp