Ekstrem luktesans

Bkno1064662

Første møte med forumet
Hjelp!!

Er så lei av å brekke meg over all parfymert lukt.
Har fått alt fra parfymert tøymykner, håndsåpe, tørketrommel- lukt, grønnsåpe og butikk- lukt, langt oppi halsen. Vasket for 2 dager siden og jeg har gått over med kun vann flere gang etterpå for å få bort grønnsåpelukta. Men den sitter og jeg blir mer og mer kvalm.

Flere med slike plager?? Utrolig ekkelt og frustrerende..vurderer å putte papir oppi nesa:wtf::hilarious:
Er 10+2
 
Ekstrem luktesans er helt normalt under graviditet. Er fortsatt lukter jeg ikke klarer fordi de minner meg om den ekstreme kvalmen lukta utløste når jeg var gravid
 
Hjelp!!

Er så lei av å brekke meg over all parfymert lukt.
Har fått alt fra parfymert tøymykner, håndsåpe, tørketrommel- lukt, grønnsåpe og butikk- lukt, langt oppi halsen. Vasket for 2 dager siden og jeg har gått over med kun vann flere gang etterpå for å få bort grønnsåpelukta. Men den sitter og jeg blir mer og mer kvalm.

Flere med slike plager?? Utrolig ekkelt og frustrerende..vurderer å putte papir oppi nesa:wtf::hilarious:
Er 10+2
Jeg har til vanlig veldig god luktesans, men det er helt ekstremt når jeg er gravid. Har byttet ut alle produkter til parfymefritt, og det har jeg fortsatt med lenge etter babyene er blitt født pga dårlige minner med lukter i graviditetene.
Men tror det dessverre er ganske vanlig å få bedre luktesans når man er gravid.
 
Jeg har til vanlig veldig god luktesans, men det er helt ekstremt når jeg er gravid. Har byttet ut alle produkter til parfymefritt, og det har jeg fortsatt med lenge etter babyene er blitt født pga dårlige minner med lukter i graviditetene.
Men tror det dessverre er ganske vanlig å få bedre luktesans når man er gravid.


Haha ja! Har også oversensitiv nese..blir kalt familiens sporhund.. har også gått over til parfymefri produkter.
Jaja..bare å puste med munnen i 30 uker til :woot::hilarious::sick009
 
Back
Topp