Ekstrem luktesans

Bjotup90

Flørter med forumet
Flere som sliter med ekstremt god luktesans? Alle lukter er 10x så sterke som til vanlig.

Har ved to anledninger sagt til mannen at han lukter skikkelig røyk, så begynner å mistenke at han smugrøyker (igjen), noe han benekter selvfølgelig :hilarious: Men den luktesansen altså... Vet ikke om jeg kan stole på at jeg lukter rett heller :smiley-ashamed005

Jaa veldig. Min mann tok seg en røyk med en venn en dag, han brukte hansker (haha), vasket seg på hendene, skiftet alle klær og pusset tennene og han STINKET røyk!

Ja, var sånn i forrige svangerskap også. Her om kvelden brakk jeg meg når jeg kom inn på soverommet etter noe som føltes som en overveldende lukt av dårlig ånde og fis. Tåkela soverommet med parfyme. Stakkars mannen:rolleyes:
Men ja, alt forsterkes og alt luktes!

Så absolutt. Såvidt eg orke å ligge på samme rommet som dei andre her. Mannen svette, puste dårligånde og fise som bare juling. Ungene fekk taco te middag i dag så dei Stinke kvitløk i tillegg :depressed:

Endte på ei madrass på kjøkkenet i natt,
Mannen låg å pusta på meg :hilarious:

Føler med dere!
Jeg bor på soverommet med vinduet åpent, har vært her mer eller mindre i snart 6 uker nå. Klarer ikke oppholde meg i andre rom mer en høyst nødvendig fordi alt lukter mye og vondt. Slitt veldig med kvalme og.

Er det mulig luktesansen roer seg litt eller vil den fortsette utover i svangerskapet? Noen som har erfaring?

Vi flytter om to uker og jeg gleder meg til å plassere en enkeltseng på det kommende barnerommet hvor jeg kan ligge helt i fred ved behov :dance008

Jeg hadde det forrige svangerskap, men ikke denne gang, savner det ikke! Husker jeg ikke kunne åpne kjøleskapet på flere uker, og alt i hus måtte vaskes for det stinka :hilarious:

Vi gikk på tur her tidligre i høst - før vi viste om graviditeten og jeg stoppet opp og sa "her lukter det sopp!" Vi leita litt og fant noen kantareller og en hel del sort trompetsopp.

Det er en av grunnene til kallenavnet jeg fikk av samboeren :hilarious::angelic:

Er som en blodhund selv, slitsomt :smiley-ashamed004

Det veksler på hva som lukter vondt og ikke, men noe av det verste som er er wienerpølselukt. Passer veldig dårlig siden jeg driver en bensinstasjon og må servere et par stk av de om dagen:laughing001

Er som en blodhund selv, slitsomt :smiley-ashamed004

Det veksler på hva som lukter vondt og ikke, men noe av det verste som er er wienerpølselukt. Passer veldig dårlig siden jeg driver en bensinstasjon og må servere et par stk av de om dagen:laughing001

Offf... Pølser :arghh: Helt ekstremt grusomt! :wideyed:
Samt løk og hvitløk. :facepalm: Får helt fnatt...

Ja, vært sånn de andre svangerskapene også, sliter med mye kvalme også og de fleste lukter hjelper ikke på det akkurat :yuck:

Back
Topp