Ekstrem kvalme

Nr_3

Andre møte med forumet
Hvordan får dere tiden til å gå dere med ekstrem kvalme og hvordan kategoriserer dere kvalmen?
Er 7+4 og synest tiden står bom stille
 
Om det er veldig ille ville jeg spurt legen om en resept på afipran (kvalmestillende), det er trygt for gravide å bruke Det er veldig til hjelp for meg i hvert fall
 
Jeg har hatt den værste kvalmen jeg har vært borti noensinne... kastet opp 10-12 ganger om dagen og eneste som fungerte var å ligge i senga! Tiden har stått BOM stille her og, er nå 10+1. fått en del kvalmestillende, men lite effekt. Dagene blir brukt til å prøve å spise, sove, lydbok og serier på iPad’n. Så sitter jeg stort sett i stua når mini er våken, for å føle at jeg er med han. Samboer her måtte til slutt få fjernet/endret alle seinvakter og helgevakter fordi jeg ikke klarte meg alene med mini.
Men nå i helgen som var så jeg endelig litt bedring, gikk en liten tur ute med familien, spiste middag rundt bordet(den kom i retur:hilarious:), men endelig føler jeg at jeg ser lyset i enden av tunnelen.
Så det eneste jeg kan si er at jeg skjønner godt hvor sakte tiden går, men at det kommer til å gå over :Heartred og unn deg gjerne storytel eller et ekstra strømmeabonoment på tv :D
 
Snakk med lege om kvalmestillende, hold sengen og se på serier. Det blir bedre! Jeg er 11+4, og de siste to ukene har vært bedre selv om det er noen dager som er ille. Verste var mellom uke 6 og 8, da lå jeg bare på soverommet og sov for det meste.
 
Huff! Føler med deg :Heartred
Har vært kvalm med alle mine, men denne gang har det ikke vært så ille som med de to første.

Har ikke gode råd om hvordan du kan få tiden til å gå noe særlig raskere.. For min del ble det mye lydbøker.

Håper det snart blir bedre for deg :Heartred
 
Back
Topp