Lovelace88
Flørter med forumet
Nå i dag er jeg 20 + 2 på vei i svangerskapet. Og oppkast dominerer fortsatt mye av mitt døgn men ikke like ille som det var , men ingen forbedring den siste mnd. Jeg spiser hver 2 time, tar gaviscon 30 min etter hvert måltid og før jeg legger meg hver dag for og hindre halsbrann, går på medisiner mot refluksøsofagitt den medisinen er også syre hemmende. Men fortsatt kaster jeg opp ca 5 ganger daglig og noen dager holder jeg verken på vått eller tørt. Jeg har prøvd sea bånd, ingefær i mat og i kapsler null effekt. Jeg har knekkebrød og vann ved senga tilfelle jeg våkner for og få i meg noe. Fikk diagnosen HG tidlig i svangerskapet da jeg gikk ned 8% i vekt, nå veier jeg det samme som før jeg ble gravid så holder på mer, og siden jeg ikke kan trene pga kvalme og lavt blodtrykk så forbrenner jeg jo lite også.
Noen som har noen andre råd mot kvalme ? Legen begynner og snakke om kvalmestillende men det er jo ikke bra det heller så ganske desperat etter og prøve andre metoder
Akupunktur ? Noen som vet?
Noen som har noen andre råd mot kvalme ? Legen begynner og snakke om kvalmestillende men det er jo ikke bra det heller så ganske desperat etter og prøve andre metoder