Ekstrem hodepine

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Noen som opplever det for tiden?jeg er på dag nr 2, og er faktisk borte fra jobb pga det :eek:
Googlingen sier at det er helt normalt med hodepine så jeg er ikke bekymret. Jeg er bare veldig plaget :(

Paracet er tatt, men hjelper dårlig. Prøver å slappe av og drikke mye vann, sitte i frisk luft... Men neida! Den henger på :(

Sleit mye med det forrige svangerskap. Fikk faktisk Paralgin forte på slutten pga den kraftige hodepina. Helt pyton. Har litt tendenser til hodepine denne gangen å

Hatt hodepine selv.. noe effekt av paracet men drikker mye vann og sover, hjelper litt.. føler med deg [emoji21]

Samme her. Plutselig så kom det,minner om migrene i forhold til hvordan og hvor det er vondt:-( au assa.

Samme her. Plutselig så kom det,minner om migrene i forhold til hvordan og hvor det er vondt:-( au assa.
Hvordan og hvor i hodet opplever du migrene? Fikk spørsmål på jobb igår om jeg hadde det, men kun hatt så vondt én gang før i hele mitt liv :sorry: Føler så med dere/de som har migrene! :Heartred

ville tatt kontakt med legen eller jordmor, noen får migrene i svangerskapet, men viktig å utelukke andre ting også som høyt blodtrykk osv.

ville tatt kontakt med legen eller jordmor, noen får migrene i svangerskapet, men viktig å utelukke andre ting også som høyt blodtrykk osv.
Jeg sjekket bt igår på jobb, og det er heller litt lavt (sliter litt med svimmelhet og blodtrykksfall), men skal til legen på fredag så tar det opp da :) Det har roet seg etter jeg sov en time på sofaen tidligere, men kjenner at det ligger å ulmer :confused:

Back
Topp