Ekstrem håravfall [emoji27]

Noemie

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Er det noen andre enn meg som sliter med ekstrem håravfall? Jeg er kun 6+4 og har mistet enorme mengder siste ukene [emoji27][emoji27]
Når pleier det å gi seg? Kan kun huske at jeg ikke mistet noe sist gang, og heller fikk tykt og flott hår. Bør jeg bekymre meg?

Er det noen andre enn meg som sliter med ekstrem håravfall? Jeg er kun 6+4 og har mistet enorme mengder siste ukene [emoji27][emoji27]
Når pleier det å gi seg? Kan kun huske at jeg ikke mistet noe sist gang, og heller fikk tykt og flott hår. Bør jeg bekymre meg?
Jeg opplevde nok mer som deg sist, redusert håravfall. Men Ingen svangerskap er like, så tror ikke du skal bekymre deg

Jeg har alltid hatt tykt hår men det ble mer fluffy å sånn når jeg gikk gravid.. nå etter fødselen har håret mitt blitt MYE tynnere å jeg røyter som bare pokkern.. :angry3 vitamin B kan kanskje være til hjelp? :flower

Jeg røyter helt sinnsykt!!!!! Det gjorde jeg ikke sist, da ble håret først fett (måtte bruke spesial shampoo!!!) så ble håret kjempe glansfullt og fint. Jeg har veldig tykt hår i utgangspunktet, men nå føler jeg det er pistrete og dårlig!! Nesten slik som det ble da jeg ammet sist.

Jeg har alltid hatt tykt hår men det ble mer fluffy å sånn når jeg gikk gravid.. nå etter fødselen har håret mitt blitt MYE tynnere å jeg røyter som bare pokkern.. :angry3 vitamin B kan kanskje være til hjelp? :flower
Det berømte ammehåret? :p Jeg så skalla ut når jeg hadde håret bak, og nå har jeg bare fullt i korte tuster i front! Det begynte å fylle seg inn igjen når babyen var ca 7mnd :-)

Jeg røyter også veldig!! Har ganske tynt hår i utgangspunktet. Forrige gang var håret helt fantastisk :nailbiting:

Jeg røyter helt sinnsykt!!!!! Det gjorde jeg ikke sist, da ble håret først fett (måtte bruke spesial shampoo!!!) så ble håret kjempe glansfullt og fint. Jeg har veldig tykt hår i utgangspunktet, men nå føler jeg det er pistrete og dårlig!! Nesten slik som det ble da jeg ammet sist.

Jeg røyter dessverre fortsatt like mye!! Jeg vurderer å si fra til frisøren min om at jeg er gravid for å få litt hjelp!! Jeg har i utgangspunktet ganske tynt hår, men nå er det ekstremt tynt!! Sist ble også håret mitt tykt og fantastisk så jeg forstår ingenting!!

Jeg røyter også veldig!! Har ganske tynt hår i utgangspunktet. Forrige gang var håret helt fantastisk :nailbiting:

Har lest at noe kan oppleve det i starten av graviditeten, men jeg syns det har vart lenge nå!! Føler håret rekker ikke å bli flott og tykt igjen, før vi mister masse hår igjen etter fødselen [emoji27][emoji27]

Ikkje bare røyte eg sykt mye, men føle og at håret blir fortere fett :(

Jeg også, men det opplevde jeg også sist gang, så tror det er mer normalt [emoji28]

Det berømte ammehåret? :p Jeg så skalla ut når jeg hadde håret bak, og nå har jeg bare fullt i korte tuster i front! Det begynte å fylle seg inn igjen når babyen var ca 7mnd :)

Hahaha, jepp det berømte ammehåret! Vell jeg ser fram til å få håret mitt tilbake som det var, er jo forskjellig fra person til person, forhåpentligvis må jeg ikke vente så alt for lenge :_rr:_rr:_rr

Det faller av MYE hår her til mannens store irritasjon tror jeg. Har så langt og tykt hår i utgangspunktet, som er mørkt, så det vises så godt på det lyse gulvet vårt. Han plukker etter meg, og ikke før han har fått kastet det i søpla, så ligger det en sti etter meg igjen... :hilarious: :rolleyes:

Back
Topp