Ekstrem gulping...

RosaLillaBlå

Flørter med forumet
Vært hos hs gjentatte ganger og tatt opp problemet, stakkars lille gutten min gulper så mye at det kommer både gjennom munn og nese. Siden det kommer så mye igjennom nesen ble nesemuslingene irritert så han hovnet opp og fikk nesten ikke puste, siden de omtrent kun bruker nesen til å puste med. Toppet seg her om dagen og krevde å få komme til en barnelege, og endelig ble jeg hørt :)

Lille gutten min har reflux og har nå fått medisiner, håper det hjelper fort for det er så slitsomt for både han og meg med all denne gulpingen. Bruker jo 10 bodyer om dagen og x-antall gulpekluter. For ikke å snakke om at jeg kan begynne å slappe av i forhold til at han ikke skal få puste..
Er det noen her som har barn med reflux og kan si noe om hvor lang tid det tar før medisin hjelper?? Glemte jo helt å spørre barnelegen om det, er en type medisin som skal binde maten fortere i magen eller noe slik..

Så bra at du endelig har blitt hørt og funnet ut hva problemet er:-) Blir godt å få slappet av litt mer framover:-) 

Verken har eller har hatt barn med reflux så kan dessverre ikke hjelpe deg der:-/

Jeg lurer på om det er tilfellet her og. Begynner å bli så mye at jeg ikke tror det er overspising. Han spyr gulp minst 2 ganger daglig i tillegg til vanlige smågulp. Klarer ikke å holde tritt med klesvasken ;) Aner ikke ang medisiner da.

uffa :( håper medisinen hjelper! 

hei. vi venter på time på sykehuset for PH- måling. jenta vår er også en ekstrem gulper. Håper nesten at vi får time snart, og at det er reflux, så hun kan få medisiner for gulpinga, er jo så slitsomt med all gulpinga, og skiftinga hele dagen..

Huff, stakkars liten, håper medisinen virker raskt. 

Back
Topp