Ekstrem gråt ved amming.

Bkno9983330

Flørter med forumet
En desperat rop fra en mamma som ikke forstår barnet sitt..

Jeg har en gutt på 3 mnd. Han hadde stramt tungebånd. Det er klippet og amming ble fort bedre. Sliter alikevel med at han er så sinnsykt stiv og gråter intenst ved amming. Er vanskelig å få på puppen da han skyter seg bakover. Faller fort av brystet. Jeg har i tillegg mye melk, og store bryster som det er vanskelig å amme med. Han gulper og veldig. Om natten fungerer det bra. Da gråter han ikke. Andre som har erfaringer. Vi var hos kiropraktor, men ble så sinnsykt dyrt. Men er jo dyrt med erstatning også. Er så sliten av gråting. Hvor skal jeg begynne? Andre som gjenkjenner?

Høres vanlig ut. Min eldste gjorde dette å. Men ville hørt ut med evt lege eller helsesøster:)

En desperat rop fra en mamma som ikke forstår barnet sitt..

Jeg har en gutt på 3 mnd. Han hadde stramt tungebånd. Det er klippet og amming ble fort bedre. Sliter alikevel med at han er så sinnsykt stiv og gråter intenst ved amming. Er vanskelig å få på puppen da han skyter seg bakover. Faller fort av brystet. Jeg har i tillegg mye melk, og store bryster som det er vanskelig å amme med. Han gulper og veldig. Om natten fungerer det bra. Da gråter han ikke. Andre som har erfaringer. Vi var hos kiropraktor, men ble så sinnsykt dyrt. Men er jo dyrt med erstatning også. Er så sliten av gråting. Hvor skal jeg begynne? Andre som gjenkjenner?
Det høres tøft ut for både mor og barn. Har dere prøvd ulike ammestillinger? Siden du har vært hos kiropraktor, antar jeg du har mistenkt stram nakke eller lignende. Da kan jeg anbefale å oppsøke fysioterapeut på helsestasjonen, som er gratis. I følge min helsestasjon, kan de det samme som kiropraktor mht spedbarn. Jeg betalte selv veldig mye for kiropraktor privat før vi ble oppfordret av helsesykepleier til heller å benytte oss av gratis tjeneste. Masse lykke til videre :)

Back
Topp