ekstreeeeeemt sliten!

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
åh, jeg er så lei av det ordet! samtidig som jeg ikke kommer unna, for jeg er så sliten! går hjemme med ei på 20 mnd, og har en mann som jobber 100% i politiet, så jeg er mye aleine med snuppa - noe som igjen gjør at det ofte går dager jeg ikke får lagt meg nedpå, og det gjør meg utslitt!!! noen andre som er slitne?? blir så frustrert..lite energi er forferdelig dritt!!!!! noen ganger føler jeg at jeg bare er lat..men prøver å innse at jeg på dette tidspunktet kan innse at det er greit å være sliten...?!! :) 12 dager til termin.....

Du er langt fra lat! Jeg er alene om dagen når kjæresten er på jobb, den eneste som krever noe er hunden som jeg går tur med om morgenen og på ettermiddagen. Jeg får hvilt meg på dagen og kan likevel være litt sliten. Jeg er utrolig bortskjemt i forhold til deg, så ikke ha dårlig samvittighet, det hadde vært rart hvis du ikke var sliten!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en vilter gutt på 22 mnd hjemme, og en kronisk syk mann så blir lite hvile her også:p Heldigvis blir det barnehage på han om 2 mnd, og da skal det hviles på dagtid med frøkna når den tid kommer. 19 dager igjen her, men håper vi snart er i mål:)

å, sykdom er ikke noe greit....! det går forhåpentligvis fort framover nå, men jeg merker jeg bare fokuserer på å få dagene til å gå! :)

Er veldig lov å være sliten nå! Kjenner på den selv.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Du høster mengder med sympati herfra!! Hadde guttungen vært såpass liten,
så hadde jeg ikke hengt sammen i limingen hver kveld, tror jeg... Heldigvis
er han 6 år, så jeg får litt pusterom i løpet av dagen!

Heldigvis ikke lenge igjen til termin for deg og meg nå :)

Det er lov å være sliten. Selv var jeg overlykkelig over at storesøster var i barnehagen i ukene før fødsel, jeg sendte mann og storesøster avgårde om morgenen og så sov jeg gjerne halve dagen.

Hvil deg da du kan er mitt tips!

så godt å høre, dere! :) prøver å legge meg nedpå når jeg kan, og henter god hjelp hos mamma og pappa som bor i nærheten! men virkelig klar for mer energi nå altså!!! spent på åssn det blir denne gangen, sist gang levde jeg på et kick i flere måneder!!! :D

Back
Topp