ekstratime hos jm i dag

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
var til ekstrasjekk i dag pga lillegutt var kommet seg i seteleie igjenn forje torsdag.
alt så bra ut men hun var ikke heelt sikker på om det var hodeleie.
var liksom stort å hardt nede i bekkenet..men så enten har han en søt rund strutt-rompe..eller et hode til hehe[:D]
så vi skal på UL om Onsdagen for å sjekke leie i tilfelle det er sete som er plassert i bekkenet.
(åh man skulle hadd ul apparat hjemme[8D] lenge til onsdag joo)
Blir jo litt usikker siden jeg skal til akup. i morgen og event vending igjenn. tror jeg må sitte å trykke på magen resten av dagen for å finne ut heheh[:D]

Hehe, håper han vil snu seg[:)] Blir artig å se på UL!
Som jeg har sagt tidligere...kanskje du skulle prøve å stå på hode[;)][:D]

Oj da,håper det er hodeleie da,så kjedelig at dere må vente helt til onsdag for å få UL,det er leeeenge til ja![8D][:)]
Lykke til![:)]

ORIGINAL: Nattlys

Hehe, håper han vil snu seg[:)] Blir artig å se på UL!
Som jeg har sagt tidligere...kanskje du skulle prøve å stå på hode[;)][:D]

hehe vurderte det veldig i går[:D][:D]

Håpe det er hodeleie [:D]

Du får sitte å kjenne etter føtter, det jeg syntes er lettest å skille ut iallefall [:D]

Satser på det er hodet ned da[:)]

Var hos jm idag jeg og, samme problem der, enten rund rompe, eller så sitter h*n.. Skal tilbake om to uker, er hun fortsatt usikker skal jeg på ul. Godt du får ul på onsdag, men skjønner godt det er lenge å vente på! Off, de må bare snu seg rett vei!![:)]

ja håper di har vett til å snu seg rett veien:)

syns liksom jeg kjenner hender og føtter stortsett på samme plass jeg[8|], og hikkinga kjenner jeg nesten annenhver gang oppe og nede..så gudene vet hvordan han ligger [:D] hehhe
får satse på at han "ser" utgangen der nede [:D]

ORIGINAL: Daizy

Oj da,håper det er hodeleie da,så kjedelig at dere må vente helt til onsdag for å få UL,det er leeeenge til ja![8D][:)]
Lykke til![:)]

Back
Topp