Ekstrajobb hjemmefra? *trenger tips*

Bleiemos

Forumet er livet
Noen som vet om noe man kan jobbe med hjemmefra? Noe enkelt som ikke krever noe utdanning, og som man kan tjene noen ekstra kroner på?

party? perfect home, tupperware, oriflame osvosv

ORIGINAL: niva

party? perfect home, tupperware, oriflame osvosv

Bor på et veldig lite sted og kan telle på 1-2 hender hvor mange her som hadde handla på slike party..[&:] har tenkt tanken, men det hadde neppe gått altså..:(

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Du kan starte en blogg med reklameannonser på siden! [;)] Da kan du tjene litt på det, vet jeg. Men om du kan brødfø familien med det tviler jeg på! [:D]

HVor mye sånn ca kan man tjene på det tro?? [8|]

Du kan starte en blogg med reklameannonser på siden! [;)] Da kan du tjene litt på det, vet jeg. Men om du kan brødfø familien med det tviler jeg på! [:D]

Åh, jeg har ikke fjerneste peiling på blogg![8D] Vet du om noen steder jeg kan lese litt mer om slikt?

ORIGINAL: DivaAnnie

Spå- eller sex-telefon? [8D][:D]

Har ingen kule, men kanskje jeg kan se fremtiden i en kjøkkenbolle? Hvis det duger, så er jeg med!![8D] Økonomien skulle vel ha vært bra rævkjørt hadde jeg begynt med sextelefon også, men har forstått det er vanligere enn man skulle tro!

ORIGINAL: Bleiemos

Spå- eller sex-telefon? [8D][:D]

Har ingen kule, men kanskje jeg kan se fremtiden i en kjøkkenbolle? Hvis det duger, så er jeg med!![8D] Økonomien skulle vel ha vært bra rævkjørt hadde jeg begynt med sextelefon også, men har forstått det er vanligere enn man skulle tro!

haha, nei hvor vanskelig kan det være a?

Nei litt stønning og beskrivelse av sexy undertøy skulle jeg nok ha klart![8D]

ORIGINAL: Bleiemos

Åh, jeg har ikke fjerneste peiling på blogg![8D] Vet du om noen steder jeg kan lese litt mer om slikt?

http://www.problogger.net/ er sjefen når du vil lære om blogging. Jeg vet at steve pavlina, for eksempel, tjener et sekssifret beløp på blogging ($). Det er ganske mange som lever eksklusivt av det.

Back
Topp