Ekstra vogn

Yuni

Forelsket i forumet
Har en Brio Go som jeg er kjempeglad i, men skulle gjerne hatrt en vogn som bare kunne ligge i bagasjerommet i bilen. Trenger kun være sportsvogn da mini er snart 9 mnd :)

Har ikke så mange krav, men helst med:
- Svingbare hjul
- Kan vendes så barnet sitter mot deg
- Tar liten plass sammenlagt

Har en Babyjogger Vue som står hos besteforeldrene.. Ikke interessert i Bugaboo Bee eller Babyzen :)

Noen som har gode forslag?

hva med TFK joggster? den har vi som vogn i barnehagen. kjempefornøyd:) tar liten plass, god å trill og den har ekstra lang liggeplass:)

Bugaboo bee, selv har vi en Mountain buggy nano.

Det er svært få som da er vendt mot en.

Jeg gikk for Bugaboo bee, ser du ikke vil ha den. Ellers var det vel Stokke tror jeg som var alternativet.

Greentom upp

Takk for svar :) Får se det ann litt.. kanskje heller sette en sportsvogn hos besteforeldrene og legge babyjoggeren i bilen

Har sett på brio smile som andrevogn. Den ser veldig grei ut, og til en fin pris. Men har ingen erfaring med den

Har sett på brio smile som andrevogn. Den ser veldig grei ut, og til en fin pris. Men har ingen erfaring med den
Jeg var veldig fornøyd med brio smile! God sittestilling, liker at den er høy, god kalesje og stooor handekurv. Men ikke den beste bilvognen da man helts må ta av sittedelen hver gang man skal slå den sammen

Back
Topp