Ekstra viril...

Memme

Glad i forumet
Tenner sambo på deg mere nå som du er gravid???Leste en artikkel en gang der over 70% av alle menn spurte menn, svarte at gravide kvinner var det mest sexye som fantes. Min mann er en av de 70%. [;)]
 
Det gjelder nok ikke min samboer tror jeg... Men det er like greit, for jeg har ikke så mye lyst selv for tiden...
 
Var som kaniner da jeg gikk gravid,så det må vel bety at jeg hadde noe som fikk han så ivrig
[:)]
 
har ikke merket noe nedgang i sex lysten fra hans side!ikke enda iallefal![:D]
 
Virker til at det er litt mer lystent her med mage ja...Bare ikke like mye her nå på slutten,er vel redd for å klemme og presse fpr mye på magen!
 
Ikke akkurat nei.. Er nok av de resterende 30 her.. Men kos og kjærlighet får jeg mer enn nok av[:)]
 
ORIGINAL: Memme

Tenner sambo på deg mere nå som du er gravid???Leste en artikkel en gang der over 70% av alle menn spurte menn, svarte at gravide kvinner var det mest sexye som fantes. Min mann er en av de 70%. [;)]


Min mann er også av de 70 %.
-Burde lagd en avstemning, så kunne vi sjekket om statistikken fortsatt er gyldig[;)].
 
Min mann er nok en av de 70% ja.. Syns det er bra jeg. Viktig at en fremdeles prøver å ta vare på slik man var før.. så langt dete r mulig da.. Bare jeg fikser ikke kvelden lenger, da er jeg altfor trøtt.. Så en må være litt mer fleksible..[:D]
 
Vi har vel vært overhyseriske begge to... Lysten er det ingenting i veien med, vi koser hele tiden, men har liksom tenkt at når vi er over de første 12 ukene kan vi hompe så mye som bare det...
 
Back
Topp