Ekstra ul...

mommsi

Flørter med forumet
Er det flere her som må tilbake på ekstra ul? Isåfall hvorfor? Jordmor som tok ul på meg sa at lilletrille ikke ville vise seg noe særlig, og hun fikk derfor ikke tatt alle målene. På skjemaet står det at det trengs ekstra sjekk av anatomi og hjerte. Det jeg synes er rart er at det er en lege som skal utføre den nye ul. Burde jeg bekymre meg? Kjenner at det tar på litt altså..

Jeg har eksta ul. Vi har mistet 4 ganger, så det er jo grunnen vår. (høyrisikosvangerskap) Har vært på ul hver mnd siden uke 5 og kommer til å få det
sv. ut. Alt er fint med snuppa. Men for min del så får vi tilbud om ekstra ul.Hvis det er noen dager til ul så kan du jo ringe til jm og be henner forklare det for deg en gang til!
Lykke til!  :)

nei nei du trenger ikke beskymre deg :)
De er bare nøye på å få tatt alle mål.
får du en ekstra ul så er det kun for at ho skal få tatt de siste målene og dobbelskjekket at alt er fint :)
hadde det vært noe galt, eller at ho hadde trodde noe var for lite/stort så hadde hun nok tatt deg inn igjen uken etter :)

jeg skal også på en ekstra ul nå i uke 25+6 for å dobbelskjekke at alt er fint med morkaken og om tulla har snudd seg ;)
hvis ikke hun har snudd seg må jeg inn igjen i uke 35 ;)

Jeg skal også på ekstra ul, men ikke før i uke 26. Dette på grunn av at lille spire har litt utvidet nyrebekken.

Jeg skal i uke 28 pga forhandlingene morkake. Ikke bekymre deg, forrige svangerskap var jeg inne en mnd senere for å ta alle målene da Oliver ikke ville vise seg skikkelig.

Jeg går til ekstra ul pga at jeg fikk sf i første svangerskap.

Men jeg måtte også tilbake for en ekstra av den ordinære ul, fordi de ikke fikk sjekka hjertet ordentlig. Men de sa at det ikke var noe å være bekymret over, de skulle bare sjekke mål og hva annet de enn sjekker og de hadde ingen grunn for å tro at noe var galt. Da vi kom tilbake, var alt helt fint :)
Det er bare de som sjekker litt ekstra! Så bare pust helt ut du :)

du trenger ikke å bekymre deg. (lett å si hva :P hehe) d er nok forde den forje ul ikke ble "godkjent" siden lille knøttet i magehuset ditt ikke ville gi dere alle målene. jeg skal også på en del ekstra ul er. skal ha en nå i uke 24 (slutten av april) og en i uke 28 og så en i uke 32. jeg skal for å sjekke vekst siden jeg bare gå ned i vekt. uten å være dårlig. og pga fødselen sist. de må følge med på veksten til snuppa. om hun blir like stor eller større enn sin bror så må jeg ha KS. 

Back
Topp