ekstra UL til lege

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Jeg skal straks dra på en ekstra ul sjekk hos en spesialist på kvinneklinikken, kjenner jeg både gruer og gleder meg. Vet ikke helt hva som skal sjekkes, men de skulle i alle fall se omfanget av min hjerteformede livmor og om det er noen tegn til prematur fødsel, samt se om den lille får nok næring. Jeg vil tro han får det han skal ha, for han er meget så aktiv, men man vet jo aldri. Ville bare lette litt på trykket før jeg dro. Ha en fin dag jenter :)

Lykke til :) og kos deg med å få se den lille igjen :)

Lykke til- oppdatert oss!

Da har jeg vært på kontroll og alt sto veldig bra til med den lille. Livmora var ikke hjerteformet men helt delt, noe som kan gi mindre plass til han etterhvert, men dette trengte ikke være tilfelle. Skal på ny kontroll om 1 mnd for å følge med litt. Men gutten var stor for alderen sa han :p får droppe godis fremover tror jeg, kan bli vanskelig, Hehe.

Så godt å høre at han vokser og har det bra :) Det beste jeg vet med å dra til jm er når hun lytter etter hjertet og måler magen, det er skikkelig stas. Haha, kanskje det er all sjokoladen som gjør at vår er litt stor også, hehe. Uansett, håper det går bra med bebisen din framover også, når det blir mindre plass inni hulen.

Oi, så spennende! :) Men godt at alt var bra med gutten :D
Huff, ja.. Vet alt om hvor vanskelig det er å kutte ut godteriet ;) Ligger selv litt over magemål men ikke i resten av kroppen så har på følelsen at det er en liten plugg som kommer :P
UL neste fredag vil forøvrig gi oss et pek ;)

Så bra at alt sto bra til i dag, og bra at de følger det opp.

Så godt at alt så bra ut! :)

Tror ikke godis alene fører til stor baby. Forrige gang spiste jeg ikke godis. Sf-mål lå på den røde streken, og baby var 3160 gram, 3 uker før termin.
Nå spiser jeg godis og sjokolade nesten daglig, og har lavere sf-mål, og lege tror fødselsvekt på 3100 gram. Så kos dere med godisen! ;)

Back
Topp