Ekstra ul i går kveld

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Var på kveldssjekken med guttungen på sjukehuset i går kveld, men helt siden ettermiddagen hadde jeg hatt sinnsyke magesmerter. Siden jeg har gått på regelmessige rutine kontroller tidligere i svangerskapet pga hematom, fikk jeg beskjed om å ringe viss jeg fikk magesmerter og/eller blødning. Jeg fikk en sjekk og heldigvis hadde den lille det bare bra. Ville ikke vise hva hun var, men så ville jordmoren ta en innvendig ul for å sjekke livmorhalsen og der såg vi jenta vår :D "ønsket" mitt og det som jentungen og guttungen min trodde det var, så guttungen min var veldig fornøyd med å ha rett :D hehe

I tillegg var målene 3-4 dager lenger på vei, så blir spennende med endelig termin på oul
♧ Sendt fra app'en ♧

Vedlegg

• 1386228392310.jpg
    1386228392310.jpg
    76,5 KB · Visninger: 171
Last edited:
Gratulerer med jente :)

Så koselig med jente på vei! Gratulerer, godt med en glad nyhet!
Hvor langt er du på vei nå?

Gratulerer med jente, Moshi :D

Har gått ut i fra termin fra tidlig ul, den viste 16+2, ul'en i går viste 16+4 og mens terminen er 16+6. Så det ser ut som at det ikke er mye som skiller de :D

♧ Sendt fra app'en ♧

Åhh Moshi :-D Så gøy!! Gratulerer masse masse masse <3 Da blir det jente på oss begge :-)

Gratulerer med jente i magen:)

morro :D gratulerer med jente <3

Gratulerer med jente! Jeg får også ei jente!
Hadde hatt et lite håp om gutt pga at det er to jenter i fam fra før, men nå som jeg har tenkt meg om er jente perfekt! Guttene har du bare frem til de flytter eller får seg dame, mens jenter ringer ofte sin mamma flere ganger i uken :p :D

Back
Topp