Ekstra UL for sjekk av hjertet

Juni16

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Vi skal på ekstra UL tror jeg det var, på mandag. De ville sjekke hjertet på lille frøken nøye da hennes pappa er født med hjertefeil. Jeg er ganske sikker på at alt er i orden, sa de sjekket hjertet veldig nøye på OUL og fant at alt var som det skulle. Så er ganske sikker på at det er bra denne gangen også. Men tenker litt på om de på slike kontroller bare ser på hjertet på en måte, eller om. Vi kan få se mer av henne, slik som på OUL? Noen som at vært på slike ytterligere kontroller og vet noe om rutinene for det?

Æsj. Ser autocorrect har laget litt krøll for meg der. Håper det lar seg lese uansett:)

Tror det er som en vanlig UL :) Jeg skal også tilbake for de ville se mer på hjertet når jeg var kommet lenger bare for og se bedre enn når jeg var på UL i uke 19. Fant alle kammer og hørt hjertet dunker fint :) og de sa det ikke var noe galt, men likevel tenker jeg endel på det. Men.hvertfall, lykke til på neste ul, du får nok se lille akk som på en vanlig UL :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Hvis de syns alt så fint ut på oul er det sikkert det, så da blir det bare bonus for dere :) Lykke til! :)

Ja, hvis vi får se henne som på vanlig OUL er det en kjempebonus! :) pappaen hennes har medfødt klaffeil og fikk operert på en ny klaff i hjertet. Men på henne fant vi alle klaffer, som slo så fint og som de skulle på OUL, så kan ikke tenke meg det skulle være noe galt:) og veldig flott at de er så flinke til å sjekke grundig :)

Ja det er jo bra å bli sjekket engang for mye enn for lite:) Det er som en vanlig oul da. Husker jeg var på ekstra kontroll da de på sykehuset trodde hjerte lå på feil side. så da ble jeg sendt til Rikshosiptalet hos en spesialist og hun tok en helt vanlig ultralyd der det viste at normalt. Hun fant ingen feil så alt riktig:)

Bra at de sjekker det ekstra nøye da :) Når jeg var på oul så hadde ikke hun jm hjertekurset så derfor kom det inn en spesialist og sjekket hjertet nøye når jeg var der. Ellers får jeg en ekstra ul for å måle blodgjennomstrømningen til livmoren siden jeg hadde sf sist også får jeg også en til for å sjekke veksten. Takker ikke nei til det ;) hehe

Back
Topp