Ekstra uheldig når man er gravid? ;p

Anleggsfrue

Betatt av forumet
Junilykke2018
Hahah, jeg blir virkelig oppgitt over meg selv, har vært svært uheldig i i forhold til mange ting i livet i svangerskapet.
I går bestemte telefonen seg å slutte å funke, og sta som jeg er har jeg prøvd å fikset å styret i 5 timer uten hell. Typisk at det skal skje i slike tider når man går hjemme og er stort sett alene og er egentlig svært avhengig av telefonen om det skulle skje noe.

Noen dager før der datt diamanten ut av ringen min, noen dager før der sluttet stekovnen og fungere. OG ikke minst bilen, har man først fikset noe som var ødelagt eller måtte bytte ut er det pinadø ikke mange dagene før nye varsellamper kommer og noe må byttes :O

Flere som opplever det litt slik i svangerskapet ? :p:p

Huff da, ingen store uheldigheter her heldigvis. Men vi har nok tatt oss vann over hode med diverse prosjekter vi har satt i gang med.
Oppussing av ett soverom, toalettrom og vaskerom, samt trefelling og planering av Hagen som er diger og ikke nok med det, vi har bestilt igangsetting av garasjebygging. Såååååe jeg stresser litt med at jeg må innse at vi ikke vil rekke over alt dette før babyen kommer[emoji38][emoji23]

Huff da, ingen store uheldigheter her heldigvis. Men vi har nok tatt oss vann over hode med diverse prosjekter vi har satt i gang med.
Oppussing av ett soverom, toalettrom og vaskerom, samt trefelling og planering av Hagen som er diger og ikke nok med det, vi har bestilt igangsetting av garasjebygging. Såååååe jeg stresser litt med at jeg må innse at vi ikke vil rekke over alt dette før babyen kommer[emoji38][emoji23]

Såppas ja, har heldigvis gjort fordi store deler av av det som skal bli barnerom :D mangler å rydde og diverse nå så skal det være klart, MEN vi mangler fortsatt en del til babyen og det begynner jeg å stresse litt med. vi bor 2,5 time unna nærmeste by så er så langt å kjøre å må legge det til en dag der barnefar har mulighet til å være med, hektiske tider gitt. Får håpe vi rekker unna alt før fødsel, hehe

Sniker fra august

Kjenner meg definitivt igjen!

Kjenner meg definitivt igjen jeg også!

Mobilen slutta, og la folk høre meg.
Bilens ryggekamera mm har sluttet, og virke.
Kjøkkenprosjektet blir større enn først antatt grunnet lekkasje under vask, og høydeforskjell i gulvet som nå skal bli et.
Dusjslangen kaputt mm..

Typisk alt på en gang!

Må bare tilføye at jeg aldri har vært så uheldig som jeg har vært i graviditeten, mister vell all annen flaks når man er så heldig å gå gravid, heheh

Back
Topp