Ekstra trøtt og sliten av Menopur?

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Fra jeg startet på Menopur sist onsdag har jeg bare blitt mer og mer sliten og sover hele tiden... Er dette normalt? Kan ikke se det står noe om det i pakningsvedlegget... Jeg er sykemeldt og utmatta fra før, men det har bare blitt mye verre...

Jeg vet ikke om det er normalt eller ikke. Det er vel veldig individuelt. Jeg går selv på menopur nå og har gått på synarela i tillegg i ca en mnd. Ble veldig trøtt av synarelaen, men kan ikke si at jeg er blitt noe særlig trøttere etter at jeg begynte på menopuren.

Går du på synarela også eller bare menopur?

Jeg gikk på synerella i 14 dager først, så starta jeg med Menopur i tillegg... Jeg ble ikke noe mer trøtt av synerella, men etter oppstart av Menopur har jeg blitt helt ille trøtt og sliten :(

Da jeg var i forsøk ble jeg bare trøttere og trøttere utover i forsøket. Innen TD var jeg som en zombie.
Stimulerte med Puregon jeg da. Synes å huske at det er en ganske vanlig bivirkning (ihvertfall utifra det jeg har lest her inne på forumet) =)

Jeg gikk på synerella i 14 dager først, så starta jeg med Menopur i tillegg... Jeg ble ikke noe mer trøtt av synerella, men etter oppstart av Menopur har jeg blitt helt ille trøtt og sliten :(

Jeg må si nå at jeg kjenner at jeg er trøttere enn jeg pleier å være. Her er det siste dagen på menopur. Hvor lenge skal du gå på den og hvor stor dose har du?

Jeg må si nå at jeg kjenner at jeg er trøttere enn jeg pleier å være. Her er det siste dagen på menopur. Hvor lenge skal du gå på den og hvor stor dose har du?
Jeg skal på ultralyd i morgen og startet sist onsdag... Bruker dose på 112.5... Får vite i morgen veien videre ;)

Så spennende! Her er det uttak på fredag. Har gått på samme dosen siden 12. Nov :-)

Back
Topp