Ekstra sulten på kvelden

Juli85

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junibollene 2023
Er det flere som er ekstra sulten på kvelden? Føler jeg må spise og spise når kvelden kommer. Er sulten selv etter å ha spist en bolle med havregryn, melk og en hel banan. I tillegg frister det mest med søte usunne ting :p
 
Ja! Men også på morgenen, formiddagen og ettermiddagen... :oops:
 
Ja.. Og nå kjørte akkurat mannen ut for å hente kinesisk take away og Pepsi max.  jaja... Får si at det er siste krampetrekning snart. Nå nærmer det seg jo!
 
Sulten hele dagen jeg....:rolleyes:
 
jeg er konstant fysen, men den største sultfølelsen kommer på kvelden :p

Tror kanskje det er litt verre på kvelden ja. Spiste en stor middag for en halv time siden. Var så mett at jeg var nesten i koma. Nå lurer jeg på om jeg kan spise et måltid til før jeg legger meg. Pluss litt snacks... Får prøve å holde meg til vannmelon. Naaam.
 
Tror kanskje det er litt verre på kvelden ja. Spiste en stor middag for en halv time siden. Var så mett at jeg var nesten i koma. Nå lurer jeg på om jeg kan spise et måltid til før jeg legger meg. Pluss litt snacks... Får prøve å holde meg til vannmelon. Naaam.

Akkurat sånn det er for meg. Redd vekten kommer til å fyke opp den siste tiden.
 
Er egentlig ikke sulten, men har syyykt lyst på noe snacks på kvelden :hilarious: Selvfølgelig ikke noen sunn type snacks heller :angelic:
 
Har egentlig vært veldig sulten hele svangerskapet. Varer stort sett hele dagen, og føler at det alltid er plass til mer mat. Men prøver å bruke grønnsaker som snacks også for at det ikke skl bli alt for mye snacks.
 
Har egentlig vært veldig sulten hele svangerskapet. Varer stort sett hele dagen, og føler at det alltid er plass til mer mat. Men prøver å bruke grønnsaker som snacks også for at det ikke skl bli alt for mye snacks.

Prøver å spise gulerøtter og eple for å hjelpe på sultfølelsen, selv om det frister mest med is:oops:
 
Her har jeg hatt utrolig dårlig matlyst på dagtid disse dagene det har vært så varmt, men det blir tatt igjen på kvelden ja :p
 
Masse lyst på mat på ettermiddagen/kvelden, spiser god middag og kvarter etterpå leter jeg etter noe å spise :joyful:
Prøver å holde meg borte fra sukker i ukedager, men det blir fort chips og sånn på kveldene.. Spiser frukt og grønt og "sunne" ting ellers på dagtid, men helgene fråtser jeg i usunt og det er nok ikkje bedre enn å fordele det ut :rolleyes::oops: Men, jeg trur det er litt naturen som snakker og, vi trenger nok litt ekstra fett og sånn på skutten nå så da får vi de cravingsene :p
 
Masse lyst på mat på ettermiddagen/kvelden, spiser god middag og kvarter etterpå leter jeg etter noe å spise :joyful:
Prøver å holde meg borte fra sukker i ukedager, men det blir fort chips og sånn på kveldene.. Spiser frukt og grønt og "sunne" ting ellers på dagtid, men helgene fråtser jeg i usunt og det er nok ikkje bedre enn å fordele det ut :rolleyes::oops: Men, jeg trur det er litt naturen som snakker og, vi trenger nok litt ekstra fett og sånn på skutten nå så da får vi de cravingsene :p

Det kan nok stemme. Orker ikke være alt for nøye med kostholdet, nå når jeg eller er temmelig sliten og med en del gravid ubehag ;):oops:
 
Har som regel halsbrann fra midt på dagen som forverres utover kvelden, da toppet med sure oppstøt. Så må være veldig sulten for at jeg skal orke å spise noe etter middag (og dermed sove sittende med halsbrann :wacky:)
 
Jeg spiser for lite for tiden for det kommer så lett opp igjen. Formiddagen er da jeg får i meg mest så prøver å få til varm lunsj. Tomatsaus er no-go ennå og hoste fører ofte til oppkast. Gleder meg sånn til å kunne spise normalt og er mye gretten pga dette. Fantaserer om såååå mye mat :D
 
Jeg spiser for lite for tiden for det kommer så lett opp igjen. Formiddagen er da jeg får i meg mest så prøver å få til varm lunsj. Tomatsaus er no-go ennå og hoste fører ofte til oppkast. Gleder meg sånn til å kunne spise normalt og er mye gretten pga dette. Fantaserer om såååå mye mat :D

Uff så kjedelig. Håper du føler deg bedre snart!
 
Akkurat det samme her. Det er veldig kjedelig siden jeg prøver å hole vektøkningen til minimum nå. I tillegg får jeg halsbrann og sure oppstøt av å spise på kvelden så det går ut over søvn... Skal bli veldig deilig å bli ferdig med dette her!
 
Back
Topp