Ekstra sjekk hos legen i dag

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Jeg har som sikkert mange vet veldig bekkenløsning, i natt ble det bare 10 ganger værre, pluss at jeg fikk veldig vondt nederst i magen. Jeg sover ikke om natten, så når jeg våknet på formiddagen i dag dro jeg til legen og fikk komme inn for en sjekk.
Alt var heldigvis normalt, han kunne ikke si noe om hvorfor bekkenet plutselig hadde blitt enda værre, men han sjekka sf-mål, kjente på magen og bekkenet, lytta på lillegutt, målte blodtrykk, sjekka ødemer, urinprøve og vekt og alt var som det skulle. Veldig godt å høre at alt er bra med lillegutt selv om mamman ikke har det så bra [:)] Nå håper jeg at jeg føder snart, for jeg klarer nesten ikke å gå, og ikke vet jeg hva jeg skal gjøre den dagen jeg ikke kommer meg opp av senga [8D]

Toppers at alt virket bra[:)] bekkenet mitt har blitt værre igjen men tror nok det er for at det blir tundt for bekkenet nå.-

ORIGINAL: lille iskaffe

Toppers at alt virket bra[:)] bekkenet mitt har blitt værre igjen men tror nok det er for at det blir tundt for bekkenet nå.-

Er ikke så rart at bekkenet sier i fra når man har så mange ekstra kilo. Men var så rart at det plutselig over natta ble så mye værre, jeg trodde ikke at jeg kunne få mer vondt, men der tok jeg rimelig feil [8D]

Uff, er så kjedelig når ting skal vere så vondt!!
Sender deg en trøsteklem så håper jeg du har lillegutten i armene dine snart[:)][:)]

Æsj, det hørtes vondt og slitsomt ut.
Godt alt stod bra til med den lille ihvertfall da.

Da krysser jeg fingrene for at du føder snart.[:)]

ORIGINAL: mumm

Sender deg en trøsteklem så håper jeg du har lillegutten i armene dine snart[:)][:)]

Har hørt at bekkenet kan bli verre da hodet fester seg.. Ikke vet jeg. Mitt bekken ble også mye verre over natta, uten at hodet var festet. Håper det blir fødsel om ikke altfor lenge her også! Lykke til!

Sender deg en trøsteklem så håper jeg du har lillegutten i armene dine snart

Huff da.. ikke noe ålreit å være så plaget da.. men godt at babisen har det bra... Ser at du har en uke igjen til terminen..så krysser fingrene for at det skjer noe hos deg snart. Sjekket han om du er moden eller?

ORIGINAL: Kraaka

Huff da.. ikke noe ålreit å være så plaget da.. men godt at babisen har det bra... Ser at du har en uke igjen til terminen..så krysser fingrene for at det skjer noe hos deg snart. Sjekket han om du er moden eller?

[:)]
Nei, tror ikke fastlegen min gjør det altså [8D]

Back
Topp