Ekstra premier som trekkes blant topp 20 i oktober!

Haha, ler meg skakk her.. dere jenter er jammen litt av en gjeng!

Reven sover forresten nå, med halen under hodet...
 
Reven har stått opp igjen. :D

Apropos rev, her om dagen holdt vi på å kjøre på en kamikazerev. Han føyk rundt i veien og så temmelig forskrekket ut over dette digre beistet med lysende øyne som kom mot ham.
Vi kom frem til at han øvde på dansen til ylvis, og så forstyrra vi ham. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Reven har stått opp igjen. :D

Apropos rev, her om dagen holdt vi på å kjøre på en kamikazerev. Han føyk rundt i veien og så temmelig forskrekket ut over dette digre beistet med lysende øyne som kom mot ham.
Vi kom frem til at han øvde på dansen til ylvis, og så forstyrra vi ham. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Haha. Sa han noe????
 
Gjør sånn som jeg skrev her om dagen, da får de nok rumpen i gir. :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Jeg skulle liksom det i går, men tror du det var noen der da? Eh nei. Så da fikk forsikringsselskapet en lite hyggelig telefon. Idag var de der :p
 
Jeg skulle liksom det i går, men tror du det var noen der da? Eh nei. Så da fikk forsikringsselskapet en lite hyggelig telefon. Idag var de der :p
Hihihi! Pass på å etterlys de så fort de er så mye som ett minutt for sene! Viktig å terrorisere litt for da blir de så lei av den gale damen at det blir litt fortgang. :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hihihi! Pass på å etterlys de så fort de er så mye som ett minutt for sene! Viktig å terrorisere litt for da blir de så lei av den gale damen at det blir litt fortgang. :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Hehe jepp, viktig det. Bortsett fra at han ene som jobber der ute er sammen med en venninne av meg :p
 
Hehe jepp, viktig det. Bortsett fra at han ene som jobber der ute er sammen med en venninne av meg :p
Hmm, da er det kanskje litt feil å være helt cruella deville. Søren da. :p du får få venninnen din til å mase på ham!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp