Ekstra premier som trekkes blant topp 20 i oktober!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Header-topp-20-oktober-2013.png

Vi legger inn noen ekstra premier denne måneden som trekkes blant topp 20 aktive brukere.

Det betyr at hvis du er blant de 20 som har postet flest innlegg når november starter - så er du med i trekningen om disse tingene:

Premier-topp-20-1-oktober-2013.png
En nydelig stelleveske, Elizabeth fra Storksak til en verdi av hele 2000 kr. Du kan selv velge hvilken farge du ønsker.
(Obs. vinneren må belage seg på at det er bestillingstid på enkelte av fargene.)

Premier-topp-20-2-oktober-2013.png

Et gavekort på 1500 kr fra nettbutikken jollyroom.no
Jollyroom er en av de største barne- og babybutikkene på nett med markedets største lagerførte sortiment - som betyr rask levering. Klikk her for å komme til nettbutikken jollyroom.no

Klikk her for å sjekke om du er på topplisten og hvor mye som skal til for at du skal komme inn på topp 20!
Hvilken premie kunne du tenkt deg å vinne?

Så gøy :) hvordan ser man hvem som har postet mest? :)

Følg denne linken: http://forum.babyverden.no/top-users/165

Der ser du de 100 som har postet mest hittil i oktober. Hvis du blar ned til nr. 100 så ser du hvor mange innlegg som skal til for at du kommer inn på listen.¨

Vi har også andre faste premier som trekkes blant alle på topp 100 hver måned :-) (Se bilde og konkurranseforum for å se de andre premiene for oktober.)

Åja, se der ja :) nei herlighet, den må jeg se langt etter tror jeg :p haha!! Etter bare en liten uke her inne blir det litt mye å ta igjen :p tror jeg heier på stoltmor90 i denne omgang ;)

Jeg er på plass 123 og 124, så jeg skal iallefall trappe opp postingen:)
Jeg kunne tenkt meg begge deler jeg også;)

gratulerer stoltmor90 med foreløpig 3. plass;)

Hehe, det er vel en i overkant lang vei å gå, er jeg redd - men SÅ fine premier!! :) Lykke til og heia, Stoltmor90! :D

Back
Topp