Ekstra oppfølgning..

M&M2014

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som skal ha ekstra oppfølgning? Jeg skal ha vekstmåling hver 3-4 uke til det evnt blir målt et avvik da skal jeg enda hyppigere. Hadde noe svært sjeldent sist, jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning uten at det syntes på prøvene og jeg hadde ikke skyhøyt BT heller. Endte med at de bestemte seg i løpet av 15 min og 60 min senere var han ute, de tok keisersnitt.

De hadde estimert han til 9% under, men viste seg å være 25% (tidligere har en lege på Neo sagt 35%, men han må ha blingset). Han ble født i uke 34.

Forrige gang så hver gang jeg var hos JM så bagateliserte hun plagene, mens legen min tok de på alvor, det samme gjorde sykehuset. Så denne gangen så skal jeg bare til lege og sykehuset evnt en JM på sykehuset etterhvert. :) Føler ihvertfall jeg blir godt ivaretatt :)

Jeg tror nok jeg kommer til å få ekstra oppfølgning... Hvertfall ifølge gyn jeg var hos forrige uke.. Har fått innkalling til fødepol nå når jeg er 16 uker. Slik jeg forsto gyn så trodde hu at jeg kom til å få livmorshalsmålinger en gang i mnd fra ca uke 24 og litt oftere på slutten.. Snuppa kom i uke 34 uten at vi vet grunnen

så bra du blir tatt på alvor denne gangen og fulgt godt opp!! Ikke like bra å lese at JM ikke tok deg på alvor sist..... Håper alt er fint med gutten din i dag?!!

Godt å bli tatt på alvor denne gangen :)
Jeg får ekstra oppfølging pga komplikasjoner under forrige fødsel. Får også vekstestering pga store barn. Hadde svangerskapsforgiftning med skyhøyt blodtrykk.

Jeg får oppfølging har en kjelden beinkjør het fikk blodpropp i første svangerskap:)

Her blir det også ekstra oppfølging. Først og fremst pga gbp-opr, men å fordi jeg hadde svangerskapsdiabetes sist gang..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir nok ekstra oppfølgning på meg også! Jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning sist gang som endte i ks. Har tatt blodfortynnende tabletter siden jeg fant ut av graviditeten. Skal bestille time til jordmor over helgen så får se hvordan det blir med kontroller og oppfølgning videre :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp