Noen som skal ha ekstra oppfølgning? Jeg skal ha vekstmåling hver 3-4 uke til det evnt blir målt et avvik da skal jeg enda hyppigere. Hadde noe svært sjeldent sist, jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning uten at det syntes på prøvene og jeg hadde ikke skyhøyt BT heller. Endte med at de bestemte seg i løpet av 15 min og 60 min senere var han ute, de tok keisersnitt.
De hadde estimert han til 9% under, men viste seg å være 25% (tidligere har en lege på Neo sagt 35%, men han må ha blingset). Han ble født i uke 34.
Forrige gang så hver gang jeg var hos JM så bagateliserte hun plagene, mens legen min tok de på alvor, det samme gjorde sykehuset. Så denne gangen så skal jeg bare til lege og sykehuset evnt en JM på sykehuset etterhvert.
Føler ihvertfall jeg blir godt ivaretatt 
De hadde estimert han til 9% under, men viste seg å være 25% (tidligere har en lege på Neo sagt 35%, men han må ha blingset). Han ble født i uke 34.
Forrige gang så hver gang jeg var hos JM så bagateliserte hun plagene, mens legen min tok de på alvor, det samme gjorde sykehuset. Så denne gangen så skal jeg bare til lege og sykehuset evnt en JM på sykehuset etterhvert.