Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen her som har vært gjennom det? er visst noe nytt... hadde ikke det sist. Skal på KK den 14, men aaner ikke hva dem skal sjekke.Fever skrev:
Jeg fikk glykosebelastning fordi jeg hadde BMI på 30... Virker som om de praktiserer litt forskjellig her i landet :) Hadde også samtale timer om ernæring med en jordmor som var "spesialist" på det området.. Synes det er litt rart.. For skal de ha så mye styr med alle som har en BMI på over 30 og rundt der, så får de jammen litt å gjøre.. Er jo ikke enestående å ha BMI på 30 liksom...mamma.til.to skrev:
Jeg fikk ikke ekstra oppfølgning sist jeg var gravid ihvertfall... men mulig di har begynt med det nå...Jeg tok glukosebelastningen rundt uke 34-35 pga jeg hadde litt for mye sukker på den vanlige diabetes prøven... men var heldigvis ikke blitt svangerskapsdiabetes og jeg slapp akkurat unna... var på grensa... men ingen ekstra oppfølgning pga det... og ikke fikk jeg vekst kontroll på gutten min heller... da di mente det ikke var noen grunn til detDrømmeren skrev: