tulipanen88
Betatt av forumet
Er det noen som har hatt ma/sa før og fått noe ekstra oppfølging med flere ultralyder i neste svangerskap? Jeg har "bare" hatt 1 ma, men tenkte å høre med legen om det er mulig å få litt mer.... noen erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper det.. kommer uansett til å bestille privat hvis ikke, bare for å få litt ro i sjelamener du har rett på det... ;-)
jeg skal ha ekstra ultralyder men av litt andre grunner, b.l.a skal de sjekke navlegjennomstrømningen etter uke 20 pga svangerskapsforgiftning sist.
og skal ha tidlige ultralyder pga både PCOS og AiH forsøk. de skal sjekke hvordan eggstokkene takler graviditeten (primært pga pcosen) og at dette ikke er et ektoptisk svangerskap som det er en bittelitt forhøyet risiko for ved aih. ;-)
heheh helt greit... ;-) det rundt PCOS (en diagnose) og AiH (en behandling for å bli gravid) er egentlig litt komplisert... ;-)Ja, håper det.. kommer uansett til å bestille privat hvis ikke, bare for å få litt ro i sjela
Jeg vet ikke h a halvparten av det du skriver om betyr det høres innviklet ut!
Oi såpass! Først og fremst: så utrolig trist, håper den sitter denbe gangen! Men for en fantastisk bra oppfølging du får daDe fleste legene vil vel ikke at man skal gå rundt å bekymre seg, bra du traff på en av de snille Har hatt 1 MA og 2 SA, og får ultralyd annenhver uke så lenge jeg vil. Første om 2 uker, da er jeg 6+3
Vi får også Snakket med både gyn og fastlegen, og det var null stress Var bedre at vi fikk se når vi ville på en måte og var avslappet, enn at vi må vente og er redde. Vi strevde i over ett år før den satt sist, og mistet i uke 9, ble ikke tatt seriøst av helsevesenet i det hele tatt, så godt de endelig gjør noe ordentlig!Var hos legen idag. Hun henviste meg til gynekolog og skal få time der rundt uke 8. Venter bare på time så bare å høre med legen. Tror det er litt forskjellig... hun sa det ikke er en selvfølge å få det. Men legen min er veldig "snill" på sånt