Ekstra madrass til Stokke Trailz?

Babysyk91

Gift med forumet
August 2018
Hei!
Vi har fått tak i en "brukt" Stokke Trailz fra høsten 2017 til den lille som kommer i august i år. Jeg elsker vognen helt og holdent, men begynte plutselig å synes at den virker hard i bunnen. Er det bare meg, eller er den slik? Skal man ha en ekstra madrass eller noe i bunnen så det ikke blir steinhardt for en nyfødt liten sak å sove i bagen?

I min følgte det med en liten tynn beige madrass, syns ikkje den virker hard så eg tenkte berre bruke den sånn. Så om din kjennes ut som min, så syns eg den virker myk nok for baby. Kan den ha blitt hardere ved bruk/vask?

I min følgte det med en liten tynn beige madrass, syns ikkje den virker hard så eg tenkte berre bruke den sånn. Så om din kjennes ut som min, så syns eg den virker myk nok for baby. Kan den ha blitt hardere ved bruk/vask?
Vognbagen rakk de ikke bruke, så den er ubrukt.. kanskje bare jeg som overreagerer får se litt nærmere på den etterhvert:)

Legg et korthåret lammeskinn oppå madrassen så blir det mykere. Men babyer er veldig lette, så de trenger ikke tykke madrasser :)

Kan spørre ansatte på Barnas Hus litt om dette på torsdag på nettmøtet deres med oss, legg inn spørsmål allerede nå :)

Back
Topp