Ekstra kvalm av varmen?

Geneva

Andre møte med forumet
Hei alle!

Er straks i uke 7, 6+6, og er helt hinsides kvalm. Var også kvalm i forrige svangerskap, men da kun om morgenen og formiddagen så tidlig. Denne gangen er jeg kvalm og utilpass dagen lang. Har kastet opp et par ganger allerede, mens jeg i forrige svangerskap kun brakk meg da jeg prøvde å kaste opp.

Kan det ha noe med varmen å gjøre, at det blir ekstra ille da?? 31 grader i hovedstaden i dag. Vet ikke om jeg spør bare for å få et naivt håp om at livet blir bedre når varmen reduserers, eller om det faktisk kan være noe i det.

Ellers takk for fint forum!

Jeg tror det, utenom svangerskapet blir jeg alltid litt ekstra kvalm og uvel av varmen. Tåler varmen veldig dårlig, så jeg er ekstra uvel og regner med det er av varmen. Er uke 8+4.

Vil kansje tro det. Jeg har slitet nå en hel uke, og har nå blitt sykemeldt ut helga ( har jobb helg og hjemmekontor) fordi jeg er så dårlig. Spydd flere ganger daglig. Så håper det roer seg, ellers blir det en kjip sommerferie

Jeg tror helt klart varmen spiller inn. Man blir litt slått ut, mindre energi, og det er lett å bli dehydrert. Og når jeg får mindre frisk luft synes jeg det er vsnskelig å bli kvitt kvalmen når jeg ikke får pustet "frisk luft".

Varmen kan nok forverre kvalmen, ja. Når jeg er kvalm har jeg behov for å ha det svalt.

Åh, så kjedelig å ha det sånn da :yuck: Og kjedelig å være så dårlig i varmen, når en gjerne helst vil gjøre gøye ting. Håper du blir raskt bedre ♥️♥️

Veit ikkje om det er varmen som gjør det, men kvalm er eg uansett.. :yuck:

Mat frister ikkje, og alt lukter dritt! :depressed: noen som vet hva som kan hjelpe? :wideyed:

Jeg opplever helt klart at jeg blir lettere og mer kvalm i varmen.. rimelig pyton, eneste plassen i huset vi har det noenlunde kjølig på akkurat i dag er garasjen - ikke den beste plassen å oppholde sepp på, men det er deilig med kald betong under føttene nå :joyful:

kanskje kaldt fotbad hjelper bittelitt?

Back
Topp