Ekstra kg

Ramnan78

Elsker forumet
Noen som fortsatt sliter med kiloene (håper da virkeli d, ikke så lenge siden vi er blitt mødre). Jeg fullammer, men de kiloene som folk sier skal rase av vil liksom ikke rase av meg. Er det for tidlig å merke ennå kanskje?

Huff, ja har de ekstra kg jeg også.. [:@]
De raser altså ikke av meg nei.. Vil så gjerne ned på min start vekt igjen...
Neste uke starter jeg med sit ups (eller hvordan det skrives) og trille tur HVER dag...

Jeg har fortsatt en 6-7 kg mer enn da jeg ble gravid, + at jeg godt kunne tenke meg å ta av noen kilo mer enn det også. Men har gått ned over 15 kg etter at jeg fødte, så det går rette veien. Største problemet nå er at bunaden min er for trang, men det er puppene som har blitt for store, ergo lite å gjøre med det...

Det vart 25 ekstra på meg i dette svangerskapet, å mangler fortsatt ihvertfall 12 tror jeg (har ikke vært på vekten siden jg kom hjem fra sykehuset). Gleder meg til det har gått 6 uker slik at jeg kan få sykle og trene sit-ups igjen.

uff ja ikke snakk, har gått ned 13kg men har fortsatt sure 14 å gå ned[:'(] trimme trimme snart[&:]

Jeg kan ikke klage i det hele tatt. dette sv.skapet har vært reine slanke kuren for meg. La på meg 5 kg og har tatt av rundt 14-15. det hopper litt. Men nå har jeg endel å gå på og da. Kan nok ta av 20 til før jeg er der hvor jeg var for 7 år siden

oh yeah   jeg har 10 kilo for mye enda men har gått ned 16til nå, gikk opp 26 totalt med sigurd. men skal ike klage for jeg har ikke trent så mye enda..

det sies at det tar ca 3 mnd før man ser at ammingen tar kiloene, men glem ikke at hvis det kg går veldi fort av, så blir huden slapp, hvis det går sakte, så får kroppen tid til å tilpasse seg, ergo ser det bedre ut..

gi det litt tid, og gå tur ;)
husk at man skal være forsiktig med trening de første 6 ukene!! og når man ammer! [;)]

Sist jeg veide meg hadde jeg gått ned 13kg, dvs at jeg har igjen 10kg til startvekten før jeg ble gravid.[:@] Og da kunne jeg fortsatt tenke meg og ta av enda 10 - 20kg[&:]. Har planer om å få i hvertfall et barn til og da bør startvekten være vesentlig lavere enn den var denne gangen...[&:][8|]

La på meg ca 20 kg. Og har nå 5-6 kg igjen. Magen er slapp, og får ikke igjen buksene[:'(] T-skjortene strammer over kule-magen (ikke fint) Mamma-klærne er uaktuelle å bruke. Og ikke orker jeg kjøpe nye klær nå!!! Hva skal jeg da ha på meg??????[8|][8|]

Jeg er heldig. La på meg 14 kg og de er alle borte, men de forsvant alle
rette tter fødselen.
Veier vel 1 kg mindre nå enn før jeg ble gravid,
så jeg raser ikke ned i vekt pga ammingen i allefall :o)

la på meg rundt 20[:'(]har gått ned ca,14kg..men ska ned 10 til,men de må jeg nok jobbe litt med..[:-]

Back
Topp