Ekstra hjerteslag

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Andre som har opplevd dette? Fødte for 4 uker siden og nå kjenner jeg den litt rare følelsen akkurat som om hjertet stopper litt og så kommer det ett litt hardere slag...oftest når jeg ammer! Hmmm.,..rare greier..

Jeg har hatt det slik et par ganger. Varte i noen dager. Ubehagelig, men det gikk over av seg selv. Men en telefon til legen er lurt.

Har hatt slikt i perioder, uten at det er noen forbindelse med graviditet e.l., og det kan vel gjerne komme av f.eks stress/nervøsitet eller utmattelse o.l. Om du sover dårlig for tiden pga lille f.eks kan dette være en årsak. Ikke uvanlig at hjertet hopper over eller tar et ekstra slag innimellom, men om du er veldig bekymret og føler at noe er galt ville jeg ringt legen.

Har ikke sovet ordentlig på ca 8 uker, må være derfor tror jeg ;)

Har ikke sovet ordentlig på ca 8 uker, må være derfor tror jeg ;)

Vil nok tro det da ja. Håper det kommer seg snart og at det går over. Kan være veldig ubehagelig. Kan prøve å meditere litt også, for å skape en ro i kroppen.

Vil nok tro det da ja. Håper det kommer seg snart og at det går over. Kan være veldig ubehagelig. Kan prøve å meditere litt også, for å skape en ro i kroppen.

Takk! Det skal jeg gjøre ;)

Har had sån i mange år. Faktisk veldig vanlig. Hjerte får litt feil info og hopper over ett slag for så å kompensere med slag som ikke e i rytme. Helt ufarlig å få sånne ny å ne. Så ikke noe å bekymre sæ over..

Back
Topp