Ekstra forelsket, garvidhormoner?

Spent-mamma :)

Elsker forumet
Mailykke <3
Hei!
Er det andre som føler seg ekstra forelsket for tiden?
Føler jeg det ikke går an å få nok kos og oppmerksomhet av min kjære for tiden :P Heldigvis så tar han det fint og synes det er bare koselig, men jeg synes det er så uvandt å være så "lovydovy". Så lurer på om det er gravidhormoner som påvirker meg ekstremt her :P

Jeg er i grunnen ganske kosete alltid når jeg er alene med min kjære, Dvs ca hver kveld. Hehe. Men mulig det er enda "verre" nå enn vanlig. :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Heldig du er som har fått de hormonene ;) skulle ønske jeg fikk det. her hadde jeg nok ikke savnet mannen på flere uker :-P sånne hormoner har jeg, så kan gjerne få noen av de du har :D

Her varierer det veldig. I dag har han irritert meg med alt. På måte. Han har sittet på, tygget på... Men holdt det inne til det har gått over... :p

Totalt motsatt her... Føler vi er veldig gravide og forholdet har en annen tone enn det bruker, hverken mer eller mindre, bare annerledes..

Ååh, så koselig :D

Jeg merker at jeg holder ting mer inni meg enn før. Som feks i går morgest så var jeg hjemme med syk snuppemor. Og hun sov fortsatt da mannen og sønnen stod opp for å gjøre seg klare til å gå i barnehagen og på jobb. Så begynte han å ta ut og sette inn i oppvaskmaskina!! Alle vet at ingenting bråker så mye som klirrende glass og tallerkener.

Jeg lå å vridde meg av sinne, for snuppa våknet jo så klart, men klarte å holde det inne. Han ville jo bare at det skulle være mindre for meg å gjøre.... :P

Ja kansje det, men ja vi har egentlig vært rimelig nyforelsket siden jeg sluttet på jobben og hadde mere tid til familien <3

Ja, jeg har i allefall et økt behov for nærhet og kos :) mannen har i tillegg vært fantastisk mot meg i svangerskapet, så her bobler jeg i "lykkehormoner" :)

Hos meg var det ikke kjærlighet ved første blikk hos min sambo. Han jobbet for å få meg. :-) så kjærligheten for han har disse 3 og ethalvt året har bare vokst mer og mer. Ja, jeg kan finne feil ved han, og han sikkert mye mer hos meg, men det gjør ingen ting! !! Vi vokser sammen og nærmer hverandre mer og mer.. ja. Han gjør meg så lykkelig! Jeg hadde nok litt lite forhåpninger til han i begynnelsen, han virka lat og slapp og giddaløs. Så han imponerer meg hver dag at han holder ut. :-) håper jeg aldri glemmer å vise han hvor lykkelig han gjør meg og hvor glad jeg er i han ♡.

Å det ble langt og ikke helt hva spørsmålet egentlig gikk på. Men det at han er så fantastisk som han er med meg så er det ikke rart jeg er mer forelsket i graviditeten. :-)

Jeg er helt enig.. Er så forelsket i mannen om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg noen ganger :-) Kribler i magen hver gang jeg tenker på han :-) Har jo alltid sterke følelser og er veldig glad i han, men nå under graviditeten har jeg følt meg helt nyforelsket igjen :-)

I uke dagene lager jeg middag som oftest med at jeg er hjemme nå, men i helgene så hjelper han til eller lager middagen selv til oss. Og da kan jeg henge rundt livet hans for kos mens han lager mat :P for en "klenge" jeg er :P

Forelskelsen og nærheten vær mye tilstede før, men har økt enda mer under graviditeten. Er heldig å har den flotteste mannen! Blir mye kos og kjærlighet i hverdagen. Å om jeg er sliten, hjelper han gjærne til i huset;) <3 <3

Jeg har lurt på det samme, har jo slutta helt å krangle. Haha.

Back
Topp