Ekstra distré som gravid?

Bukett

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg er en ganske distré person til vanlig. De siste dagene har jeg derimot merket at jeg er blitt helt enormt surrete. Har en god tone med kollegaene, og heldigvis ler de bare av meg. Men det er nesten sånn at jeg føler jeg må fortelle folk at det er en grunn til all svimingen. :hilarious::hilarious::hilarious: Andre som har det sånn?

Jeg er perfeksjonist og systematiker, men..... nå er jeg surrete. Forferdelig :) Hehe

Her og, antakelig fordi jeg bare tenker baby og glemmer alt annet. ;)

Samme her, distré fra før, helt idiot nå for tiden :rolleyes:
Kan bare forestille meg hvor ille det skal bli :hilarious:

Slenger meg på denne da :p

Hahah,du er ikke alene om det Og det blir bare verre ;)
Skriver under på den.
Utrolig hva man kan finne på å gjøre i ammetåka.
Husker noen sa til meg at man kunne skylde på den til ungen var 18 år så jeg tenkte bruke den kontinuerlig til minstemann blir myndig...

Haha!! Blir det værre?? Dette kan bli morro .. (for andre :hilarious:)

Fant osten i brødboksen her en dag...glemmer ting hele tiden...greide å skrape opp bilen i går da jeg svingte for tidlig i innkjørselen...så du er ikke alene!!! Tror samboeren min begynner å bli bekymret

Fant osten i brødboksen her en dag...glemmer ting hele tiden...greide å skrape opp bilen i går da jeg svingte for tidlig i innkjørselen...så du er ikke alene!!! Tror samboeren min begynner å bli bekymret
:laughing025
Det skal bli gøy utover ja. Tenk hvordan vi er om et snaut år......

Jeg er litt vimsete til vanlig, men nå er det ille. Akkurat som jeg ikke greier å få frem det jeg mener på samme måte som tidligere heller. Ting går liksom litt i stå. Vet ikke om det er fordi tankene er andre steder. Men det kan sikkert være hormonelle årsaker til dette også? Ganske ekstremt til tider her. Føler jeg passer best til å ligge på sofaen under et teppe og se på tv akkurat nå ;)

Det er jo ikke så rart at man blir sånn, en graviditet er skikkelig altoppslukende for tankene.

Jaa! Helt ør! Hun ene på jobben spurte meg til og med om jeg var gravid før jeg hadde tatt test! Haha.. fordi hun syns jeg var så distre! Da ere ille.. jeg svarte jo da at:"da vet du isåfall noe jeg ikke vet". Så det blir jo gøy når jeg skal fortelle :D

slenger meg på her. Er en veldig ordensperson, og har kontroll på det meste. Men for tiden er jeg bare et stort surrehode. Distre, og glemmer alt. Må nesten le av meg selv, og veldig godt å høre at det ikke bare er meg. :) :)

Jeg er passe distré til vanlig, men nå har det blitt virkelig ille. puttet f.eks tannkosten i nesa da jeg skulle pusse tennene. En tidligere dag snublet jeg i absolutt alt. Det endte med en spiker i tåa og passe mye blod. Samboeren lurer nok på om jeg har hatt et drypp eller lignende. Ellers går det mye i glemming av saker og ting. Glemte slå av rettetanga i går. Oppdaget at den fortsatt sto på etter 5 timer, så kunne potensielt han satt fyr på hele huset.. Off, blir sliten av det

Haha, jeg ringte mannen idag, la fra meg telefonen før han svarte, og gikk og ryddet i oppvaskmaskinen. Tok 5 min før jeg husket jeg hadde ringt ham :p

Back
Topp