Ekstra bilsete

Oktoberjenta

Elsker forumet
Skal ha et ekstra sete til 2åringen min som besteforeldrene kan ha i sin bil.

Hvilket merke/sete ville dere gått for da og hvor mye ville dere brukt på det?

Hvilket sete har dere da?
Besteforeldre her hadde Britax Multi Tech og Two Way Elite. Bakovervendt hos dem alle.

Her har besteforeldrene besafe isi kombi :) veldig lett og montere og ser fint ut :)

Hvilket sete har dere da?
Besteforeldre her hadde Britax Multi Tech og Two Way Elite. Bakovervendt hos dem alle.
Cybex sirona har vi i vår bil. Men den festes kun med isofix. Trenger et som kan festes uten
Her har besteforeldrene besafe isi kombi :) veldig lett og montere og ser fint ut :)
Veldig greit at den er enkel å bruke/montere. For besteforeldrene sin skyld :p

Men vet dere om hvor gammelt setet er spiller noen rolle når det gjelder disse større setene? Kjøper selvfølgelig ikke et som er 8-9år gammel. Men hva med 4-5år?

Cybex sirona har vi i vår bil. Men den festes kun med isofix. Trenger et som kan festes uten

Veldig greit at den er enkel å bruke/montere. For besteforeldrene sin skyld :p

Men vet dere om hvor gammelt setet er spiller noen rolle når det gjelder disse større setene? Kjøper selvfølgelig ikke et som er 8-9år gammel. Men hva med 4-5år?

Vi har kjøpt brukt sete nr 2. Passer på å høre når det er kjøpt så det ikke er flere år... Det besteforeldrene har her er ca 3 år gammelt... Det syns jeg er helt innafor ;)

Britax maxway er et greit sete. Gutten sitter godt og det er greit å montere. Lurer på om alder på seter er 6-7 år

Vi har maxi cosi two way pearl hos besteforeldre. De ønsket det selv pga baseløsningen. Da kan basen stå i bilen hele tiden, også er det bare å klikke på setet ved behov:)

Ville ikke kjøpt brukt av ukjente i hvertfall

Skal kjøpe sete nr 2 etter jul tenker jeg, håper på litt salg

Jeg ville nok hatt et sete du var sikker på at ikke har vært i kollisjon og ikke er for gammelt (tror det gjelder for større seter også, er jo isopor i de også) For man vet jo aldri om det skjer en kollisjon og da ville jeg vært sikker på at jeg ikke hadde dårlig utstyr

Back
Topp