Ekstra barnevogn - - hjelp! (Beemo vs Petite Cherie, Duovogn vs kombivogn?)

RBmarsbaby

Flørter med forumet
Hei alle kloke hoder. Hvis noen av dere har noen gode råd her tar jeg gjerne imot [emoji1]

Vi må kjøpe en ekstra vogn. Vogna vår passer ikke i min bil. Vi så ikke på det som noe problem fordi vi skulle kjøpe ny bil, men så endte vi opp med å kjøpe nytt hus i stedet når mannen fikk ny jobb, så nå må bilen holde ut litt til [emoji85]

Trenger da en relativt enkel vogn som blir liten når den slås sammen og som helst ikke koster så mye (trangt økonomisk de neste månedene). Den trenger ikke takle terreng eller noe slikt, bare by/strand/shopping.

Har sett oss ut to varianter det står mellom. Hva hadde dere valgt?

Alternativ 1:
https://www.jollyroom.no/barnevogne...o-flexi-travel-2-0-duovogn-true-black-melange

Alternativ 2:
https://www.jollyroom.no/barnevogne...ite-cherie-lively-kombivogn-2017-grey-melange


Et lite pluss med den siste er at det følger med adaptere til maxi-cosi bilsete, og vi har cabriofix.

Hvis dere har andre tips tar jeg gjerne imot! Vil helst holde oss under 3000, men er åpen for alle forslag [emoji4]
 
Jeg elsker babyjogger city elite[emoji7][emoji1362] har kjøpt den som ekstravogn.
 
Den ser veldig fin ut [emoji7] men tror ikke vi kan sette av 5000 + kostnaden for liggedelen.

Ser den[emoji31] men er mange som selger fint brukte da, om det er et alternativ?[emoji4] den er iallefall fantastisk å trille og tar fryktelig liten plass[emoji1360]
 
Ser den[emoji31] men er mange som selger fint brukte da, om det er et alternativ?[emoji4] den er iallefall fantastisk å trille og tar fryktelig liten plass[emoji1360]

Har opprettet varsel på Finn, så får håpe det dukker opp noe [emoji1]
 
Av alternativene dine synes jeg Petite cherie ser mer solid ut, har selv sett på petite cherie heritage 2017 som ekstravogn til oss...
 
Har du sett på Britax motion 4? Den blir veldig liten sammenlagt :)
Jeg har ikke brukt bagdelen, men er veldig fornøyd med sportsdelen. Ser den er litt dyrere, men kanskje noen selger brukt.
 
Av alternativene dine synes jeg Petite cherie ser mer solid ut, har selv sett på petite cherie heritage 2017 som ekstravogn til oss...

Lette den fram nå. Ser veldig fin ut!

Virker som det bare er Jollyroom som fører det merket? Ser det ikke noe annet sted. Blir litt skeptisk av at vognene er såpass billige i forhold til tilsvarende vogner av andre merker...
 
Vi har kjøpt petite cherie heritage på jollyroom og syns det virker som en veldig god vogn til prisen..har ikke kjørt den ute,men inne er den hvertfall veldig lett å svinge osv..vi kjøpte en ekstra madrass i vugge str,bagen er ganske liten og ble litt hardt med den ene madrassen..sittedelen er også fin:)vi har liten bil og bagen kan slåes helt sammen ved behov!
 
Vi har en petit cherie trille til storesøster som vi har med på reiser etc. Superfornøyd med den, har tålt mye tøff behandling og trilling på ukurrante steder. Elsker også at kalesjen er så lang på de vognene! [emoji106]
 
Lette den fram nå. Ser veldig fin ut!

Virker som det bare er Jollyroom som fører det merket? Ser det ikke noe annet sted. Blir litt skeptisk av at vognene er såpass billige i forhold til tilsvarende vogner av andre merker...

Jeg har hørt at både Jollyroom og lekmer har egne barnevognsmerker, kanskje petite cherie er Jollyroom sitt...?
 
Vi har mouintain buggy nano som ekstra/reisevogn.. der kan vår baby bilstol monteres direkte oppi.. Er ikke den beste vogna til å trille på annet enn bytrilling/urbanestrøk, men den er kjempe liten! [emoji4]
 
Vi har petite cherie heritage i en opel karl og 2 barn... Er veldig sjokkert over at vi får plass og kjempe fornøyd med vognen
[emoji106]
 
Back
Topp