Ekstemt hoven

isbjørn

Elsker forumet
Har hatt en del vonde stikkninger i skjeden i dag, og gikk nå på do når det verket som verst. Kjente med hånda for å se om noe var på vei ut, og fikk nesten sjokk når jeg kjente hvor ekstremt hoven jeg er nedentil. Andre som har det slik? Kan ikke huske hvordan det har vært med de andre ungene.

Jeg var sånn de siste par mnd i alle fall med denne. Husker ikke med de andre.

Ja, jeg er syykt hoven. I går sa jeg faktisk til mannen at jeg lurer på om det er mulig å få en baby ut der nede nå som jeg er så ekstremt hoven :P

Jeg er også veldig hoven. Men merket det ikke selv :-P Det var jm som spurte meg og som mente at jeg måtte være veldig hoven fordi baby lå så langt nede i bekkenet mitt. Da presser den visst på så det blir litt trykk der nede! Og joda, det stemte det ;-)

Hadde ikke det slik sist nei, men den krabaten her har ligget lenger nede generelt hele svangerskapet, og ja! jeg er hoven. Det gikk over en periode der jeg fikk hvile mer, men etter å ha flydd rundt etter jentungen i dag føler jeg meg hoven igjen :p

Har vært veldig hoven frem til uke 36-37. Nå, etter permisjonsstart, er jeg tilbake til normalen :) vet ikke om det er tilfeldig, men har mistet mye vann også etter at jeg roet ned, så er temmelig sikker på at det har hatt litt å si.

Da må det være veldig vanlig. Hadde det nok slik med de andre også, men har glemt mye merker jeg. JM kommer å sjekker om noe er på gang om ca en time. Er ikke mentalt klar for fødsel, så håper ikke noe er i gang. Hadde styrtfødsel sist, så terskelen for å sjekke er lav denne gangen, med tanke på at sykehuset er 45 min unna.

Er veldig hoven ja... ubehagelig å sitte til tider. Blir bedre når jeg kan ta det helt med ro, noe som er vanskelig når man har barn fra før, hus osv...

Jeg oppdaget at skjeden og leppene var helt hovnet opp ganske så midt på i graviditeten og har vært det siden da :p

Har slitet med ødme og hovent nedentil den siste to ukene, Men når jeg begynte å ta det helt med ro her hjemme, har det ikke vært like hovent.Det var ganske normalt helt opp til den siste uken før nytt år. da ble det bare helt jævelig.

Back
Topp