EKSPLODERER snart

*Frk.Mamma

Gift med forumet
ååååå en 3 åring kan virkelig trasse [:@] nå har han drivi og gått inn på kjøkkenet og bare laga bråk, nekta å høre og gått i skaper og alt vi ba han gå ut fra kjøkkenet og inn på lekekroken (en krok i stua) han fikk 3 advarsel og vi sa at hvis du ikke hører da går du og pusser tennene og legger deg. og neida han hører ikke så nå er han lagt og da ligger han selvfølgelig oppe og hyler og bæljær pga han er dritt sur. og han gir seg jo ikke jo.
begynner og bli temmelig irritert her nå.

noen tips til og få han til og høre??

Tror jeg ville begynt med å droppe tre advarsler. Blir fort mye pjatt for en 3-åring. 

Advarsler funker ikke, her går vi rett på æksjen...

Men, jeg belønner heller god oppførsel, som at:
"er du snill nå og gjør som mamma sier så kan vi bygge tog/lese to bøker/se en film/ eller noe annet kjekt"

Funker... I går hørte han ikke på meg, vel da gikk pinnen han stakk meg i ansikte med rett i søpla!!!!

ORIGINAL: *Minibønna*

Advarsler funker ikke, her går vi rett på æksjen...

Men, jeg belønner heller god oppførsel, som at:
"er du snill nå og gjør som mamma sier så kan vi bygge tog/lese to bøker/se en film/ eller noe annet kjekt"

Funker... I går hørte han ikke på meg, vel da gikk pinnen han stakk meg i ansikte med rett i søpla!!!!

kanskje det funker bedre ja. det skal vi prøve men hvis han ikke hører når du sier noe da hva gjør du da??

Da setter jeg han i trappen og han må sitte der til han oppfører seg!!!

Være tydelig og ha klare grenser.
Og ikke masse masing, men konsekvenser hver eneste gang.
Og like konsekvenser hver eneste gang.

Lettere sagt en gjort da

Back
Topp