ekser

lykkelita*

Forumet er livet
jeg lurer rett og slett på hvordan dere forholder dere til ekser som par? altså, både dine og hannes? gode venner? ingen kontakt? hva er deres tanker rundt ekser når man er i et nytt forhold?

Heldigivs ikke det probleme[:D] men begge vi har sagt at vi ikke hadde takla det bra og se hverandre med andre[&:][:D][:D]

Vi har ikke noe kontakt med våre ekser. Har igrunn ikke behov for det, det passa bare ikke inn på en måte. Akkurat nå føles det veldig fjernt og skulle ha dem i livet vårt, men husker vi hadde det på førsten. Kunne sikkert fått det til hvis det hadde føltes viktig og riktig for oss begge. [:)] Men lager det det minste krøll er det igrunn ikke verdt det føler jeg.

Vi har ingen kontakt med våre ekser...

ORIGINAL: Sicily

Spørs hva slags forhold jeg og eksen har, det. Noen snakker jeg med titt og ofte som det faller seg, mens noen vil jeg helst ikke vite av. Har hatt mange tullete småforhold. Og bare for å ha det sagt, så har jeg ikke hatt sex med alle jeg har vært sammen med. Jeg er ikke noen flaggermus. [;)]

Flaggermus! Haha, så bra![:D]

For å svare HI:
Vi har ikke noe særlig kontakt med eksene våre. Men hvis vi møter dem tilfeldig så slår vi av en prat. Ser ikke noe galt i det.

Jeg har kun en eks, og null kontakt. Hadde nesten glemt at jeg hadde en eks... he he.

Samboeren min, derimot, har INGEN eks.
Jeg er hans første (og forhåpentligvis siste).

Vi har med andre ord ingen problemer med ekser. [;)]

jeg har ingen kontakt med mine x'er. kan heller ikke skryte av at jeg har så mange heller da... å siden vi bor 15 timers kjøretur fra der jeg kommer fra så treffer vi veeeldig sjeldent på mine.
x'en til sambo (et kort forhold) er en av mine beste veninner nå faktisk. ser ikke noe rart med det jeg. hadde jeg hørt at de hadde holdt på igjen, tror jeg at jeg hadde ledd før jeg hadde blitt forbanna.

Har ok forhold til alle eksene mine. De gjør hva de vil, med hvem de vil. Det har jeg ikke noe med....[;)]

Min samboere har kontakt med sin eks.. av den naturlige årsak av at de har en sønn sammen[;)]

Foruten det så synes jeg man kan holde seg unna ekser jeg da.. Jeg har ikke kontakt med noen av mine.. og ikke samboeren min heller.. foruten overnevnte[:)]

Både meg og sambo er venner med min x, vi var sammen i 8 år og har enda et veldig bra forhold.
Snakker sammen flere ganger i uka på telefon, hjelper hverandre med ting og er ofte på samma fester.

Back
Topp